تولید یک اثر نمایشی برای شرکت در جشنواره تئاتر فجر در کارگاه بازیگری لرستان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰

تولید یک اثر نمایشی برای شرکت در جشنواره تئاتر فجر در کارگاه بازیگری لرستان

شکرخدا گودرزی نویسنده و کارگردان تئاتر، کارگاه بازیگری را 7 و 8 مرداد ماه با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی در استان لرستان برگزار کرد.

به گزارش صبا به نقل از انجمن نمایش بروجرد، شکرخدا گودرزی نویسنده و کارگردان تئاتر روز پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ مرداد ماه کارگاه بازیگری را با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی در شهرهای بروجرد و ازنا در استان لرستان برگزار کرد.

پژمان شاهوردی رییس انجمن نمایش شهرستان بروجرد در این باره گفت: حدود یک ماه، پیگیری‌هایی به منظور برگزاری کارگاه بازیگری برای هنرمندان استان لرستان انجام شد و از آنجا که شکرخدا گودرزی نویسنده و کارگردان تئاتر، زاده شهر بروجرد است تمایل داشتیم تا این کارگاه توسط او برگزار شود. طی مذاکرتی که انجمن نمایش با گودرزی داشت، او نیز ابراز تمایل کرد و در ادامه قادر آشنا مدیر کل هنرهای نمایشی نیز با این درخواست موافقت کرد.

او افزود: شکرخدا گودرزی در نظر داشت تا این ورک‌شاپ به صورت رایگان به منظور حمایت از هنرمندان استان برگزار شود و از این رو، ورک‌شاپ بازیگری با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی به صورت رایگان برای هنرمندان ترتیب داده شد. به دلیل وضعیت قرمز و محدودیت‌های استان، تصمیم بر آن شد تا این کارگاه در ۲ روز و در شهرستان‌های بروجرد و ازنا برگزار شود و در این راستا هنرمندان شهرستان‌های اطراف نیز امکان حضور در این ورک‌شاپ را داشتند و این کارگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در ۲ نوبت صبح و عصر در ۲ شهرستان طی ۲ روز و با استقبال قابل توجه هنرمندان استان بر پا شد.

شاهوردی عنوان کرد: یکی از نکات قابل توجه برگزاری این ورک‌شاپ حضور هنرمندان پیشکسوت بروجرد به دعوت انجمن هنرهای نمایشی بروجرد بود که خوشبختانه مورد اقبال قرار گرفت و از دیگر نکات، تصمیم هنرمندان شرکت‌کننده در این کارگاه، مبنی بر تولید و آماده‌سازی نمایشی بومی با هدایت شکرخدا گودرزی به منظور شرکت در چهلمین جشنواره تئاتر فجر است.

رییس انجمن نمایش شهرستان بروجرد اظهار کرد: یکی از برنامه‌ریزی‌های مدیرکل هنرهای نمایشی تدارک برنامه‌های آموزشی به منظور تولید اثر با پشتوانه علمی و دانشگاهی در میان هنرمندان استان‌هاست و در صورت حمایت نکردن قادر آشنا برگزاری این کارگاه به صورت قطع اتفاق نمی‌افتاد.

او در پایان گفت: در پایان از حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، انجمن هنرهای نمایشی ایران و انجمن هنرهای نمایشی لرستان صمیمانه سپاسگزارم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است