«داستان رویانا» منتشر شد/ خاطرات منتشرنشده جنگ | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۳

«داستان رویانا» منتشر شد/ خاطرات منتشرنشده جنگ

کتاب «داستان رویانا» نوشته محمدعلی زمانیان و از آثار جدید انتشارات «راه‌یار» وابسته به دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری صبا، کتاب «داستان رویانا» که روایتگر تاریخ شفاهی اقدامات سعید کاظمی آشتیانی در پژوهشگاه رویان از تاسیس تا تثبیت و پیشرفت است، توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی روانه بازار نشر شده است.

کتاب «داستان رویانا»، خاطرات منتشر نشده از روند شکل گیری پژوهشگاهی را روایت می‌کند که موفق به درمان ناباروری و سلول درمانی و شبیه سازی شد.

در بخشی از مقدمه این کتاب می خوانیم: «پس از جنگ تحمیلی، عده‌ای جوانِ از جنگ برگشته دور هم جمع شدند و تصمیم گرفتند مجموعه‌ای را راه اندازی کنند که برای اولین بار مشکل نازایی را در کشور حل می‌کرد. انگیزه آنها برای حرکت، امید به توشه آخرتی بود که از ثمره تلاششان فراهم می‌آمد. سال ها بعد از آن همه تصمیم ها، اقدام ها و رنج ها، نتیجه کارشان نماد پیشرفت ایران شد و به باز کردن گره زندگی خانواده های گرفتار انجامید.

این کتاب حاصل مصاحبه‌های بهنام باقری و تحقیق و تدوین محمدعلی زمانیان است که توسط انتشارات «راه‌یار» وابسته به دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی منتشر می‌شود.

علاقمندان برای تهیه کتاب می توانند ضمن تماس با شماره تلفن ۰۲۱۴۲۷۹۵۴۵۴ و یا با مراجعه به سایت عماریار به نشانی ammaryar.ir می توانند به آدرس خیابان انقلاب – خیابان ۱۶ آذر – نرسیده به پورسینا – حسینیه هنر – پلاک ۶۰ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است