آلبوم «صداها و پل‌ها» علیرضا قربانی از پرفروش‌ترین های «بیلبورد» خارج شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۲

آلبوم «صداها و پل‌ها» علیرضا قربانی از پرفروش‌ترین های «بیلبورد» خارج شد

آلبوم «صداها و پل‌ها» با صدای علیرضا قربانی نتوانست حضور خود در فهرست پرفروش ترین های «بیلبورد» را تداوم ببخشد.

به گزارش خبرنگار موسیقی صبا، آلبوم «صداها و پل‌ها» با صدای علیرضا قربانی و آهنگسازی احسان مطوری که روز ۶ مرداد خبر ورودش به فهرست پرفروش ترین ‌های وبسایت موسیقی «بیلبورد» منتشر شد، در این هفته با وجود آنکه انتظار می رفت بتواند به رتبه های بالاتر نیز دست پیدا کند، نتوانست در فهرست ۱۵ تایی پرفروش ترین های ژانر «موسیقی کلاسیکال کراس اور» جای بگیرد.

آلبوم «صداها و پل‌ها» هفته گذشته در رده سیزدهم قرار داشت.

«صداها و پل‌ها» نام یک همکاری موسیقیایی چند زبانه و چند فرهنگی بین موزیسین‌هایی از بخش‌های مختلف جهان از جمله علیرضا قربانی (در جایگاه خواننده اصلی)، بامبی جایاشری، سلیا ووداسمیت، قیصر نظامی، مایکل کلی، سولانگ مریدینیان، مایا هوبیکا، اولکا باییر و دیگر خواننده‌ها است.

این آلبوم به کشف زبان‌های فرهنگ‌های باستانی مختلف از قبیل فارسی، اسپانیایی، عربی، انگلیسی، ترکی، بنگالی، اردو، کشمیری و فرانسوی می‌پردازد تا یک داستان تازه در بزرگداشت سنت‌های فرهنگ‌های مختلف از سراسر جهان خلق کند.

ترانه های این مجموعه از آثار شاعران سرشناس دنیا از جمله رودکی، خورخه لوییس بورخس، نیما یوشیج، رابیندرانات تاگور، ناظم حکمت، ویلیام شکسپیر، فروغ فرخزاد و مولانا انتخاب شده است.

در این هفته در وبسایت بیلبورد، آلبوم «احساسات عمیق/Heartstrings» اثر گروه دو نفره بروکلین جایگاه اول بخش «موسیقی کلاسیکال کراس اور» را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است