شاکی جدید کریس وو از آمریکا آمد/ اظهارات تکان‌دهنده قربانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۵

شاکی جدید کریس وو از آمریکا آمد/ اظهارات تکان‌دهنده قربانی

یک دختر ساکن آمریکا نیز خواننده مشهور چینی-کانادایی را متهم به تجاوز در حالت بیهوشی کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از استار، آنگونه که نشریه گوانگ میل گزارش داده است، کریس وو ستاره پاپ چینی که چند روز پیش به دلیل چندین مورد اتهام تجاوز دستگیر شد، انتظار می رود با پرونده های تجاوز جنسی بیشتری در کشور آمریکا روبرو شود.

خواننده ۳۰ ساله کانادایی-چینی که روز ۳۱ جولای توسط پلیس پکن دستگیر شد، متهم به تجاوز به چندین زن از جمله دختران کم سن و سال و تعرض به این افراد در حالت بیهوشی است.

بنا به اطلاعاتی که در رسانه های چینی منتشر شده، یک قربانی در لس آنجلس مدعی شده توسط دستیار وو به یک مهمانی در این شهر دعوت شده بود و او این مهمانی را یک «رویداد مرموز» خواند.

به گفته این شخص، همه کسانی که در این مهمانی حضور داشتند در ابتدا باید گوشی همراه خود را تحویل می دادند و هر کدام از آن ها باید به نوبت در آن مهمانی آواز می خواندند.

این قربانی بقیه مراسم را این چنین شرح داده است: پس از آوازخوانی برخی ها قرص مصرف می کردند و خیلی از دخترهای حاضر در مهمانی در حالت غیرهوشیاری قرار داشتند.

وارد شدن این اتهام از سوی یک دختر ساکن آمریکا به این معناست که احتمالا ستاره پاپ چینی با اتهامات کیفری در آمریکا نیز مواجه شود.

یک موسسه حقوقی در آمریکا از دیگر قربانیان احتمالی خواسته تا برای ادعاهای خود درباره این خواننده حاضر شوند. کریس وو پیش از این بارها برای کارهای تبلیغاتی به لس آنجلس رفت و آمد داشته است.

انتهای پیام/

یک نظر

  • به نظرم حقوق زنان حرف درستیه ..ولی نمیشه هر کسی بیاد پشت سر هم به یکی اتهام ببنده ..مخصوصا که مدرکی ندارن ...واسه چی باید اینده شغلی خودشو به چخ بده؟ بعد ی نفرم نه کل دخترارو بی هوش کنه😑😑.. واقعا؟ همیشه تو صنعت سرگرمی یکسری هیتر هستن که شایعه میسازن ..نباید زود قضاوت کرد