«هفت بهارنارنج» در مونتاژ است/ رونمایی از اولین تصاویر فیلم و لیست بازیگران | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۲۳
فرشاد گل‌سفیدی در گفتگو با صبا:

«هفت بهارنارنج» در مونتاژ است/ رونمایی از اولین تصاویر فیلم و لیست بازیگران

فرشاد گل‌سفیدی از پایان فیلمبرداری «هفت بهارنارنج» به کارگردانی خودش خبر داد.

فرشاد گل‌سفیدی مدیر فیلمبرداری آثار سینمایی و تلویزیونی که با فیلم سینمایی «هفت» به دنیای کارگردانی وارد شده بود و پیش از این در گفتگو با صبا از فیلمبرداری این فیلم در فروردین‌ماه خبر داده بود، حال در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده و هم‌اکنون در مرحله مونتاژ توسط خودم است.

او با اعلام تغییر نام فیلم «هفت» به «هفت بهارنارنج»، درباره علت این تغییر بیان کرد: پیش از این پروانه ساخت ویدیویی «هفت» را دریافت کرده بودیم اما وقتی خواستیم پروانه آن را به سینمایی تغییر دهیم، نام «هفت بهارنارنج» را بر آن نهادیم که فکر می‌کنم این نام بیشتر به داستان فیلم می‌خورد.

گل‌سفیدی درباره لیست بازیگران حاضر در این فیلم که پیش از شیوع ویروس کرونا و توقف پروژه سارا رسول‌زاده، بابک کریمی و علی نصیریان بوده‌اند، اظهار کرد: علی نصیریان، لادن مستوفی، فرهاد آییش، سارا رسول‌زاده، هومن حاجی‌عبدللهی و فرج الله گل سفیدی لیست بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

این مدیر فیلمبرداری در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره وضعیت فیلم «کوچه ژاپنی‌ها» به کارگردانی امیرحسین ثقفی و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر ثقفی که فیلمبرداری آن را برعهده داشته است، خاطرنشان کرد: فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده است و فکر می‌کنم اواخر مرحله مونتاژ باشند. من این فیلم را سیاه و سفید واقعی فیلمبرداری کردم و از نتیجه کار خیلی راضی هستیم.

فیلمبردار فیلم «اخراجی‌ها» درباره سختی‌های اینگونه فیلمبرداری اظهار کرد: فیلمبرداری فیلم به صورت سیاه و سفید واقعی خیلی سخت و نورپردازی آن در این شرایط سخت‌تر است.

او در پایان صحبت‌هایش درباره آثاری که فیلمبرداری آن‌ها را برعهده دارد، عنوان کرد: فیلمبرداری سریال «بی‌نشان» به کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی را برعهده گرفته‌ام که برای پخش از تلویزیون آماده می‌شود. فیلمبرداری این فیلم قرار است از اوایل شهریورماه آغاز شود.

فروغ گشتیل

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000