از موکب «واحه» تا رایحه «عطر عاشقی» در شبکه پنج سیما | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۹

از موکب «واحه» تا رایحه «عطر عاشقی» در شبکه پنج سیما

 گروه معارف شبکه پنج با پخش ویژه برنامه هایی همچون واحه، تانیایش، عطرعاشقی، سخنرانی حجت الاسلام پناهیان، مداحی و میان برنامه های مختلف با مخاطبان خود همراه می شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، ویژه برنامه ترکیبی و گفتگو محور «واحه» به تهیه‌کنندگی محمد علی کلابی زاده در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در شب‌های ماه محرم پخش می‌شود. موکب «واحه» در شب‌های ماه محرم ساعت ۲۲ میزبان افراد معمولی و شناخته نشده جامعه است که زندگی شخصی آن‌ها با کراماتی شنیدنی از سالار شهیدان امام حسین (ع) گره خورده است.

در موکب «واحه» سید محمد جواد شرافت مجری برنامه، گفتگویی متفاوت و شنیدنی با مهمان‌های برنامه خواهد داشت که قصه زندگی و ناگفته‌های مهمان برنامه در یک فضای صمیمی برای مخاطبان روایت می‌شود.

معرفی مهمان از نگاه دیگران، پخش نغمات آیینی، پخش مستند پرتره (ثبت تصاویری از فعالیت‌های روزمره مهمان برای شناخت بهتر در قالب مستند پرتره) و فتو کلیپ (عکاسی از جریان تولید و ضبط برنامه) از بخش‌های دیدنی و جذاب این برنامه است.

در بخش پایانی برنامه، مقداری از آب سرداب حرم حضرت اباالفضل العباس علیه السلام به عنوان تبرک، در یک بسته‌بندی شکیل با لوگوی برنامه به میهمان اهدا می‌شود.

«عطرعاشقی» در محرم

برنامه «عطر عاشقی» با تدارک ویژه برای ماه محرم، دیگر برنامه گروه معارف شبکه پنج سیما است که جمعه‌ها هر هفته ساعت ۱۷:۱۰ تماشایی می‌شود.

در این برنامه هر هفته یک موضوع با محوریت محرم و انتظار بررسی و تبیین خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است