مشغول بازی در ۲ کار تلویزیونی هستم/ دو سریال آماده پخش دارم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۳
شهرام عبدلی در گفتگو با صبا:

مشغول بازی در ۲ کار تلویزیونی هستم/ دو سریال آماده پخش دارم

شهرام عبدلی از بازی در 2 کار تلویزیونی با عنوان‌های «جمعمون جمعه» و «طلاق» خبر داد.

شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا پیرامون کارهای جدید خود گفت: هم‌اکنون مشغول بازی در ۲ کار تلویزیونی هستم؛ یکی از آن‌ها سری جدید «جمعمون جمعه» است که کارگردانی آن را محمد مسلمی برعهده دارد و به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، حدود یک هفته‌‌ای است که تعطیل شده و قرار است از ۱۰ روز آینده دوباره جلوی دوربین برود. کار دوم نیز سریال «طلاق» نام دارد که یک درام خانوادگی است و ابوالقاسم طالبی آن را کارگردانی می‌کند.

او درباره آثاری که آماده پخش دارد، عنوان کرد: «فرشتگان بی‌بال» و «سایه‌ها» به کارگردانی امیرحسین عنایتی سریال هایی هستند که در آینده نزدیک روی آنتن می‌روند.

عبدلی درباره پیشنهادهایی که برای بازی دارد، خاطرنشان کرد: ترجیح می‌دهم ۲ کاری را که هم‌اکنون در آن حضور دارم به پایان برسانم و سپس درباره کارهای بعدی تصمیم‌گیری کنم.

این بازیگر در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره کار در شبکه نمایش خانگی اظهار کرد: برای بازی در این حوزه پیشنهادی ندارم زیرا متاسفانه به دلیل فضای موجود در این عرصه، تنها عده‌ای خاص می‌توانند در آن کار کنند. اگر دقت کنید، متوجه می‌شوید که تنها عده‌ خاصی از کارگردانان در این حوزه کار می‌کنند و این عده نیز تیم بازیگری خاص خود را دارند.

بازیگر «صبح آخرین روز» در پایان تاکید کرد: می‌بایست در حوزه شبکه نمایش خانگی نظارت بیشتری صورت گیرد تا وضعیت اینگونه باقی نماند. البته نظارت به خودی خود امری مذموم نیست چون در هالیوود هم نظارت وجود دارد. مشکل اصلی از جایی شروع می‌شود که کارگردانِ اکثر آثار به عوان تهیه‌کننده یا سرمایه‌گذار نیز در پروژه حضور دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است