ضرغامی از صداوسیما و سینما تا وزارت میراث فرهنگی در دولت رئیسی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۴۴
صبا بررسی کرد؛

ضرغامی از صداوسیما و سینما تا وزارت میراث فرهنگی در دولت رئیسی

نام سید عزت‌الله ضرغامی به عنوان گزینه اصلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در دولت سیزدهم در میان کابینه پیشنهادی سید ابراهیم رئیسی به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار صبا، با اعلام لیست کابینه دولت سیزدهم به ریاست آیت الله ابراهیم رئیسی به مجلس شورای اسلامی نام سید عزت الله ضرغامی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در دولت جدید مطرح شده است. البته باید منتظر ماند تا کابینه پیشنهادی از سوی رییس دولت به مجلس شورای اسلامی آرای نمایندگان را بگیرند تا نتیجه به صورت قطعی مشخص شود.

سید عزت الله ضرغامی مهندسی عمران خود را از دانشگاه صنعتی امیرکبیر گرفته و سپس در مقطع کارشناسی ارشد به رشته مدیریت صنعتی تغییر رشته داد و پس از آن به عنوان دانشجوی دکتری ارتباطات مشغول به ادامه تحصیل شد که به علت تلاقی با شروع دوران ریاست در صداوسیما متوقف شد.

گزینه پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در دولت جدید پیش‌تر در مقاطع مختلف با حکم مقام معظم رهبری به عضویت شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضویت در شورای عالی فضای مجازی، ریاست دو دوره سازمان صداوسیما درآمده است.

او تا این لحظه عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، عضو هیات امنای دانشگاه امیرکبیر، عضو هیات امنای دانشگاه هنر بوده است.

ضرغامی همچنین معاون امور مجلس و استان‌های سازمان صداوسیما، نماینده قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، معاون امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور عالی وزیر ارشاد نیز بوده است.

او معاونت امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ریاست کارخانجات صنعتی شهید حسن باقری سپاه را نیز تجربه کرده است.

همچنین تا این لحظه معاونت فرهنگی و عضویت در شورای مرکزی جهاد دانشگاهی دانشگاه امیرکبیر، مدیرعاملی شرکت عمران قدس، عضویت در هیات امنای خبرگزاری جمهوری اسلامی، عضویت در هیات امنای بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس، عضویت در تشکل دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در اشغال لانه جاسوسی آمریکا، عضویت در شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و عضویت در سه کابینه متوالی خاتمی، احمدی نژاد، روحانی را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است