پنج پیام تسلیت برای درگذشت علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۰

پنج پیام تسلیت برای درگذشت علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون

در پی درگذشت علی سلیمانی، معاون سیما، مدیر شبکه جهانی جام‌جم، مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، مرکز سیمافیلم، انجمن بازیگران سینمای ایران پیام تسلیت خود را منتشر کردند.

به گزارش خبرگزاری صبا، صبح امروز پنجشنبه ۲۱ مردادماه، علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون که چندی پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده بود در سن ۵۱ سالگی درگذشت.

در پی درگذشت این بازیگر، حمید شاه‌آبادی معاون سیما، حسن ملکی مدیر شبکه جهانی جام‌جم، حمید نیلی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، مرکز سیمافیلم، انجمن بازیگران سینمای ایران پیام تسلیت خود را منتشر کردند.

متن پیام تسلیت حمید شاه‌‌آبادی معاون سیما در پی درگذشت علی سلیمانی به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت علی سلیمانی عزیز، از هنرمندان خوب و پرتلاش، بی حاشیه و متعهد، خسارتی دردناک و تاسف بار برای هنر ایران زمین است.

مرحوم علی سلیمانی، عشق به معارف و معنویات را با حرفه بازیگری همراه کرده بود و در این عرصه، شخصیت و جایگاه خاصی داشت.

نقش آفرینى در سریال‌های فاخر و ارزشمند سیما و ابراز ارادت عمیق به اهل بیت نبوت علیهم السلام به ویژه امام رضا(ع) و امام حسین(ع) او را محبوب دل هاى مخاطبان رسانه کرده بود.

اینجانب، درگذشت این هنرمند فقید را حضور خانواده محترم ایشان، خانواده رسانه ملی، جامعه هنری و مردم همیشه قدردان کشورمان تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان از خداوند متعال طلب صبر و برای آن هنرمند رحمت و غفران الهی مسئلت دارم.»

پیام تسلیت مدیر شبکه جام‌جم

حسن ملکی مدیر شبکه جهانی جام‌جم در پیامی درگذشت این هنرمند را تسلیت گفت و نوشت:

«انا لله وانا الیه راجعون

خبر در گذشت علی سلیمانی، مجری و بازیگر شبکه جهانی جام جم، که عمر هنری خود را وقف خدمت به فرهنگ و هنر ایران عزیز ، بویژه رسانه ملی و سینمای ایران نمود، موجب تالم و اندوه فراوان گردید.

از سال‌ها همکاری این هنرمند متعهد با شبکه جهانی جام جم بویژه در برنامه ماندگار «آن سوی داستان»، برنامه «جمع ایرانی»، برنامه «با همستان» و سایر برنامه‌ها آثار ارزشمندی خلق شد و در مسیر همکاری، هیچگاه از ارایه مشورت و دیدگاه‌هایش در مورد شبکه جهانی جام جم و مخاطبان آن دریغ نمی‌کرد .عشق وی به هموطنان و فارسی زبانان دنیا در برنامه‌ها به خوبی مشهود و در خاطره مخاطبان شبکه ثبت و به یادگار خواهد ماند.

از طرف خود و همکاران و مخاطبان شبکه، این مصیبت را به خانواده مرحوم علی سلیمانی و جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت می‌گویم و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات مسالت می‌نمایم.»

پیام تسلیت مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس

متن پیام حمید نیلی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

عروج ناباورانه هنرمند گرامی و مخلص آستان آل الله (علیهم السلام)،شادروان علی سلیمانی، در شب عزای دردانه اباعبدالله حضرت رقیه (سلام الله علیها)، موجب تاسف و تالم خاطر دوستان و علاقمندان وی را پدید آورد.

بی شک نقش آفرینی ها وحضور ماندگار وی در آثار مهم تاتر ،سینما و تلویزیون، در یادها ثبت خواهد شد.

اینجانب این مصیبت جانکاه را به خانواده محترم و بازماندگان آن فقید سعید،تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای وی علو درجات و هم نشینی با ابرار و نیکان را در بهشت برین آرزومندم.

غفرالله له و لنا

حمید نیلی

۱۴۰۰.۵.۲۱»

پیام تسلیت مرکز سیمافیلم

مرکز سیمافیلم نیز در پیامی درگذشت علی سلیمانی را تسلیت گفت و نوشت: «اولین پنج‌شنبه ماه محرم و در سومین روز از ماه عزای حسینی به سوگ علی سلیمانی هنرمند ارزشمند کشورمان که در خلق آثار ماندگار و خاطره‌ساز برای ما نقش زیادی داشت و یکی از عاشقان اباعبدالله بود، نشستیم. بدون شک این غم دردناک موجب تأثر و اندوه عمیق جامعه هنری و مردم هنرپرور است.

علی سلیمانی از فعالان عرصه بازیگری در کشور بود که زحمات زیادی در این عرصه کشید و در سریال‌های «وضعیت سفید»، «سقوط یک فرشته»، «داستان یک شهر »، «دادستان»، «ماه و پلنگ» و.‌.. به نقش‌ها جان بخشید. او شخصیتی متفاوت در بازیگری داشت و اواخر سال گذشته به عنوان یکی از بازیگران موثر در سریال‌های سال ۹۹ مورد تقدیر رسانه ملی قرار گرفت.

انتشار کلیپی از خاطره اشکبار او در جمع عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در راهپیمایی اربعین درباره حضور مردم سراسر جهان در بزرگ‌ترین اجتماع دنیا، آن‌قدر در این سال‌ها اشک بر چشمان همه نشانده که قطعا باقیات صالحات ارزشمندی برای این عاشق امام حسین (ع) به حساب می‌آید. خبر درگذشت این هنرمند بااخلاق و متعهد، موجب اندوه و تاثر خانواده رسانه ملی، جامعه هنری و مردم همیشه قدردان کشورمان شد.

مرکز سیمافیلم درگذشت این هنرمند گرانقدر و باارزش را به خانواده ایشان، اهالی رسانه ملی و جامعه هنری کشور تسلیت می‌گوید.»

پیام تسلیت انجمن بازیگران سینمای ایران

انجمن بازیگران سینمای ایران در پی درگذشت علی سلیمانی پیام تسلیتی را به شرح زیر صادر کرد:

«بسیار دردناک و ناباورانه همکار عزیزمان علی سلیمانی هم قربانی بیماری کرونا شد و از میان ما رفت.

شورای مرکزی انجمن بازیگران سینمای ایران ضمن ابراز تالم و تاسف عمیق، درگذشت این بازیگر ارزشمند را به خانواده محترم ایشان، همکاران گرامی و تمامی هنردوستان تسلیت عرض می‌نماید.»

انتهای پیام/

2 دیدگاه