پوستر سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران منتشر شد/ مهلت شرکت تا ۱۰ شهریور | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۹

پوستر سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران منتشر شد/ مهلت شرکت تا ۱۰ شهریور

پوستر سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران با طراحی شاهین علوی و دربرگیری نمادهایی علمی و سینمایی منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری این رویداد، سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران با هدف ایجاد بستری مناسب برای پژوهش‌های کاربردی تلاش دارد با تشویق اهالی قلم و سینما، شرایطی فراهم آورده تا اندیشه‌های نو هرچه بیشتر در فضای علمی و تخصصی مکتوب شوند.

شاهین علوی طراحی پوستر سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران را با ترکیب طرحی از کتاب و کلاکت به عنوان نمادهایی از حوزه پژوهش و سینما برعهده داشته است.

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات به این رویداد علمی سینمایی که در دوره سوم خود با محوریت «فیلم تجربی» برگزار خواهد شد، ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ و زمان برگزاری همایش نیز ۲۴ آذر ۱۴۰۰ اعلام شده است.

همچنین فیلم‌های تجربی انتزاعی، فیلم نقاشی شده، فیلم بدون دوربین، انیمیشن تجربی، مستند تجربی، فیلم تجربی آرشیوی، ادراک و پدیدار شناسی در فیلم کوتاه تجربی، فوتورمان و… از جمله موضوع مطرح شده برای حضور در این همایش هستند.

سعید پوراسماعیلی دبیری و احمد الستی دبیری علمی سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران را برعهده دارند.

علاقه‌مندان به شرکت در سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران که به همت معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری سازمان سینمایی و انجمن فیلم کوتاه ایران برگزار می‌شود، می‌توانند فراخوان و جزییات را در سایت www.iycs.ir دنبال کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است