سریال «زن زندگی مرد زندگی» از فردا در شبکه پنج | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۱

سریال «زن زندگی مرد زندگی» از فردا در شبکه پنج

سریال «زن زندگی مرد زندگی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی از اول شهریور از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

به گزارش صبا، سریال «زن زندگی مرد زندگی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی و تهیه‌کنندگی رضا جودی از دوشنبه یکم شهریور ماه ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

این مجموعه تلویزیونی به قلم فهیمه سلیمانی در ژانر کمدی-اجتماعی در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای برای گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید شده است و هنرمندانی همچون عزت مهرآوران، محمود جعفری، شهین تسلیمی ، لی لی فرهادپور، سروش جمشیدی، نعیمه نظام دوست، خاطره حاتمی، میثم رازفر، رضا یزدانی، سامان دارابی، فرزانه سهیلی، صبا گرگین پور، کتایون بختیاری، آیدا نامجو و… در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

سریال «زن زندگی، مرد زندگی» در ۲ فاز برای پخش از شبکه پنج سیما درحال ساخت است که فاز اول آن به کارگردانی غلامرضا رمضانی در ۱۳ قسمت به پایان رسیده است.

هر قسمت از سریال «زن زندگی مرد زندگی» یک قصه متفاوت دارد و در کلیت این سریال قصه زوجی را روایت می‌کند که هشت سال از زندگی مشترک آن‌ها می‌گذرد و با وجود تفاوت‌های فرهنگی و خانوادگی که با هم دارند، روز به روز رابطه‌شان گرم‌تر و بهتر می‌شود… . «زن زندگی مرد زندگی» همچنین روایتگر موضوعاتی نو و مبتنی‌ بر نسل امروز است. موضوعاتی که ضرورت گفتگوی بین زوجین را تاکید می‌کند.

روند داستان در هر قسمت با ورود به یکی از خانواده‌ها آغاز و در نهایت با مرور خاطرات، خندیدن و گذشتن از آن‌ها در بالکن خانه (که به آن آشیانه می‌گویند) و محل امنی برای گفتگوی آن‌هاست به اتمام می‌رسد.
سریال «زن زندگی مرد زندگی»  از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱، ۱۹ و ۲ بامداد روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است