آغاز فصل جدید «چرخ» برنامه علمی شبکه‌ چهار از یکشنبه ۷ شهریور | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۳۳

آغاز فصل جدید «چرخ» برنامه علمی شبکه‌ چهار از یکشنبه ۷ شهریور

فصل جدید مجله‌ علم‌ و فناوری «چرخ» همراه با تغییراتی در فرم، محتوا و دکور از یکشنبه 7 مرداد 1400 روی آنتن شبکه‌ چهار سیما می‌رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در فصل هشتم «چرخ» شاهد تغییراتی در بخش‌ها و آیتم‌های برنامه خواهیم بود؛ در بخش «تازه‌ها» هر روز با حضور کارشناسان و روزنامه‌نگاران مهم‌ترین اتفاقات حوزه‌های مختلف علم و فناوری را بررسی می‌شود. در فصل جدید برنامه، یکشنبه‌ها به «چرخ امروز» و به پرونده‌ها و گفت‌وگوهای مرتبط با موضوعات روز علم و فناوری، دوشنبه‌ها به «چرخ دیروز» و موضوعات گذشته‌محور و سه‌شنبه‌ها به «چرخ آینده» و موضوعات آینده‌محور اختصاص خواهد داشت. چهارشنبه‌ها هم در «چرخ زندگی» موضوعات علم و ‌فناوری مرتبط با زندگی روزمره با حضور کارشناسان و استادان دانشگاه بررسی خواهد شد و کارشناسانی از حوزه‌های مختلف برای تعطیلات آخر هفته‌ کتاب، فیلم، مستند، اپلیکیشن و … در حوزه‌های علم و فناوری معرفی خواهند کرد.

در فصل جدید «چرخ» در طول هر هفته گزارش‌هایی اختصاصی با اجرای حافظ آهی از مراکز علمی ایران و دانشگاه‌ها تولید و پخش خواهد شد و مخاطبان برنامه با مهم‌ترین بخش‌ها و چهره‌های علمی و پژوهشی این مراکز و دانشگاه‌ها آشنا خواهند شد.

مجله‌ تصویری «چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ زندگی را با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده و با حضور مسئولان، کارشناسان، استادان دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی می‌کند.

«چرخ» چهار روز در هفته از یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۹ به‌صورت زنده و به مدت ۴۵ دقیقه از شبکه‌ چهار سیما پخش می‌شود. مجری «چرخ» محمدرضا مقدسیان است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «چرخ» را برعهده دارند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است