«درخت شیشه‌ای آلما» توسط رضا بهبودی افتتاح می‌شود/ آغاز بلیت‌فروشی نمایش | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۹

«درخت شیشه‌ای آلما» توسط رضا بهبودی افتتاح می‌شود/ آغاز بلیت‌فروشی نمایش

پنجشنبه یازدهم شهریورماه نمایش «درخت شیشه‌ای آلما» به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه با حضور رضا بهبودی افتتاح می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «درخت شیشه‌ای آلما» به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه روز پنجشبنه ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۰ ساعت ۲۰ با حضور رضا بهبودی بازیگر باسابقه تئاتر و سینما و مدرس بازیگری در عمارت نوفل لوشاتو افتتاح می‌شود.

کاوه مرحمتی، آذین نظری، آیدین بهاری، کامیار دریاکناری، سحر خرم‌نژاد بازیگران «درخت شیشه‌ای آلما» هستند که در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «کتابی به دست یک زوج جوان و عاشق می‌رسد که صفحه اول آن نوشته شده: بعد از ورق زدن این صفحه، زندگی شما تغییر خواهد کرد. لطفا با احتیاط ورق بزنید؛ زن و شوهر کتاب را ورق می‌زنند و …»

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

«درخت شیشه‌ای آلما» کاری از گروه ریگولیتو است که پس از «شبی بیرون از خانه»، «آوریل ۱۹۱۲»، «بازگشت به خانه»، «پناه‌کاه» و «بوی گند دهان خانم مارکز» ششمین کارگردانی فرید قادرپناه محسوب می‌شود.

فواد خراباتی مجری طرح، فرشاد فزونی طراح موسیقی و فضاهای صوتی، سعید حسنلو طراح صحنه، الهام شعبانی طراح لباس، علی کوزه‌گر طراح نور، تینا بخشی طراح گریم، محمدصادق زرجویان طراح گرافیک، تیزر و عکاس، ماهان صادقی دستیار کارگردان و علی سیبی دستیار تولید و آوا فیاض مدیر تبلیغات و روابط‌عمومی دیگر عوامل این پروژه هستند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است