چند فرصت برای گالری‌گردی آخر هفته | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۹

چند فرصت برای گالری‌گردی آخر هفته

در گزارش پیش‌رو به نمایشگاه‌هایی پرداخته‌ایم که امروز 12 شهریور ماه در یک آخر هفته تابستانی امکان بازدید از آن‌ها فراهم است.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا، امروز جمعه ۱۲ شهریور ماه در یک آخر هفته تابستانی فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان به هنر است تا با مراجعه به گالری‌ها از آثار هنری دیدن کنند. البته باید به این نکته هم توجه داشته باشیم که با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران هماهنگی با گالری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای بازدید حضوری الزامی است.

در گزارش پیش‌رو به معرفی چند نمایشگاه که این آخر هفته امکان بازید از آن‌ها فراهم است، می‌پردازیم.

نمایشگاه انفرادی نقاشی علیرضا آدم بکان به نام «آداد» امروز ۱۲ شهریور ماه افتتاح می‌شود و تا جمعه دوم مهرماه در گالری اثر واقع در خیابان ایرانشهر، کوی برفروشان، پلاک ۱۶ ادامه دارد.

این نمایشگاه همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۹ فعال است.

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۳۲۶۶۸۹

نمایشگاه گروهی نقاشی «حیات» با گردآوری عرفان بی‌باک و با حضور هنرمندانی همچون عرفان بی‌باک، مصطفی توکلی، فرشید حیدری، مهدی ریحانی، آیدا سلامی، سینا ضیائی، لیلی فیصلی، سینا گله‌داری و محمدعلی نیکورای تا ۲۴ شهریور ماه در گالری سیحون برپا است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه‌روزه به‌جز یکشنبه‌ها، سه‌شنبه‌ها و پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ به نشانی تهران، خیابان وزرا، کوچه چهارم، شماره ۱۱ مراجعه کنند.

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۷۱۱۳۰۵

همچنین نمایشگاه گروهی «صندوق اضطراری هنرمندان: قسمت سوم» و نمایش دو نفره‌ نقاشی‌های حسین محمدی و مهسا نوری از ۱۲ تا ۲۶ شهریور ماه در گالری محسن به نشانی تهران، ظفر، خیابان ناجی، خیابان فرزان، کوچه نوربخش، بلوار مینای شرقی، پلاک ۴۲ برپاست.

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۵۵۳۵۴

آثار خندان قادری تا سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ در موزه گالری دیدی در معرض تماشا قرار دارد.

این موزه همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۲۳ در مازندران، محمود آباد، کیلومتر ۹ جاده، محمود آباد-نور، ایزدشهر، مجتمع فرهنگی هنری دیدی میزبان مخاطبان است.

نمایشگاه انفرادی حجم «سراب معکوس» از رامتین حمیدی تا ۱۹ شهریور در گالری زیرزمین دستان به نشانی تهران، خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک ۶ در معرض تماشا است. این گالری شنبه‌ها و دوشنبه‌ها تعطیل و از ساعت ۱۱ تا ۱۹ فعال است.

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۲۳۱۱۴

و در آخر نمایشگاه آنلاین ۲ هنرمند عمانی به نام‌های میز الموسوی و حنین الموسوی به نام «you» از امروز جمعه ۱۲ شهریور ماه در گالری اکنون افتتاح می‌شود.

علاقه‌مندان برای دیدن آثار نقاشی این هنرمندان از ساعت ۷ امروز می‌توانند به سایت www.aknoonattgallery.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است