انتخابات هیات مدیره انجمن مجسمه‌سازان به زمان دیگر موکول شد/ به حدنصاب نرسیدن اعضا | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۹

انتخابات هیات مدیره انجمن مجسمه‌سازان به زمان دیگر موکول شد/ به حدنصاب نرسیدن اعضا

انتخابات 10 شهریور ماه هیات مدیره انجمن مجسمه‌سازان به دلیل به حدنصاب نرسیدن حضور یک سوم اعضا، به زمان دیگر موکول شد.

به گزارش صبا به نقل از انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران، جلسه مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران که قرار بود چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه به صورت آنلاین برگزار شود به دلیل شرکت نکردن یک سوم اعضا، به زمانی دیگر موکول شد.

هیات‌مدیره انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران در این‌باره پیامی منتشر کرده که به شرح زیر است:

«اعضای محترم
با سلام
چنانچه مستحضرید با گذشت بیش از یک سال تلاش برای برگزاری مجمع عمومی و تحویل هیات‌مدیره به اعضایی که انگیزه و انرژی لازم برای ادامه کار را دارند، مجمع عمومی پیش‌بینی شده نوبت دوم در تاریخ ۱۰ شهریور ماه ١۴٠٠ با عدم شرکت حد نصاب یک‌سوم اعضا، موفق به برگزاری و انجام انتخابات نشد.

متاسفانه نبود زیرساخت‌های لازم و مشکلات زمینه‌ای فضای مجازی در کشور و مشکلات فنی شرکت پیمانکار برگزارکننده آنلاین مجامع (نظیر عدم تطابق نام‌های کاربری و گذرواژه‌ها، عدم هماهنگی در دسترسی به میکروفن و …) مزید بر علت شد و تعداد حاضرین به حد نصاب نرسید.

نظر به ضرورت برگزاری هرچه سریع‌تر مجدد مجمع عمومی و طی مراحل قانونی، تاریخ برگزاری مجامع به زودی اعلام خواهد شد.

از آنجایی که مجمع بالاترین رکن انجمن و مظهر همبستگی یک تشکل است. ضمن قدردانی از کاندیداهای محترم و همچنین اعضایی که در جلسه آنلاین حضور داشتند و ما را همراهی کردند، امید است تا با همراهی و مشارکت بیشتر اعضا در مجمع آینده از این برهه حساس به سلامت عبور کرده و با همیاری هم از انجمن، از خانه‌ای که همگی ما به آن تعلق داریم و در حفظ آن سهیم هستیم مراقبتی بیش از پیش داشته باشیم.

هیات‌مدیره انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است