برگزیدگان جشنواره بازی‌های جدی بنیاد بازی‌های رایانه‌ای حمایت مالی می‌شوند

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف حمایت از پدیدآورندگان تولیدات فرهنگی از بازی‌های برگزیده مرتبط با حوزه کودک و نوجوان در جشنواره بازی‌های جدی بنیاد بازی‌های رایانه‌ای در سال ۱۴۰۰ در مجموع تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی قدردانی می‌کند.

بازی‌های رایانه‌ای برگزیده این رویداد نیز در اولویت تولید کانون پرورش فکری قرار می‌گیرد.

جشنواره بازی‌های جدی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای فرصتی برای برداشتن گام‌هایی در حوزه بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی است تا در کنار بررسی بازی‌های جدی و حرفه‌ای به شناسایی استعدادهای جوان و نوظهور این حوزه دست یابد و ضمن تشویق و قدردانی از آثار برتر، زمینه‌ساز تولید و ارایه آثار قابل اعتماد به بازار باشد.

علاقه‌مندان تا ۲۳ مهر سال ۱۴۰۰ برای ارسال آثار خود به این بخش فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام از طریق نشانی /https://survey.porsline.ir/s/9yTA4HB اقدام کنند.

کانون پرورش فکری برای تولید محتوای مناسب و همچنین حمایت از طراحان، ایده‌پردازان و پدیدآورندگان آثار فاخر در تمام حوزه‌های فرهنگی و هنری سعی کرده است در قالب همکاری به صورت سرمایه‌گذاری، مشارکت و مشاوره، زمینه‌ساز بروز استعدادهای درخشان در حوزه‌های فرهنگی کودک و نوجوان باشد.

اداره‌کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چند سال گذشته با بررسی و تحقیق در صنعت اسباب‌بازی و بازی‌های رایانه‌ای در حوزه معرفی و شناسایی افراد خلاق در عرصه طراحی بازی اقدام و رویدادهای ایده‌آزاد اسباب‌بازی و بازی‌های جدی را برگزار و حمایت کرده است.

انتهای پیام/