پنجمین دوره مسابقات ملی پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای به نیمه‌نهایی رسید

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، مرحله نیمه نهایی پنجمین دوره مسابقات ملی پایان‌نامه سه دقیقه‌ای (3MT) به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی سه‌شنبه 23 شهریور ماه 1400 برگزار می‌شود.

مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در 13 استان و 16 واحد جهاددانشگاهی شامل آذربایجان غربی، البرز، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، زنجان، سمنان، اصفهان (دانشگاه صنعتی اصفهان) ، قزوین، کردستان، استان مرکزی، همدان، یزد دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

در این مسابقه ها از مجموع 322 شرکت کننده در مرحله مقدماتی 31 نفر برگزیده شدند که این افراد در مرحله نیمه نهایی رقابت خواهند کرد.

این مسابقات پیش از شیوع کرونا به صورت حضوری برگزار می‌شد که طی آن شرکت‌کنندگان در سه دقیقه به ارایه پایان‌نامه‌های خود می‌پرداختند. با توجه به محدودیت‌های کرونایی امسال نیز مانند سال گذشته مرحله نیمه‌نهایی به صورت مجازی برگزار می‌شود. در این مرحله با حضور داوران ویدئوهای ارسالی از سوی شرکت‌کنندگان مورد ارزیابی قرار رفته و نفرات برتر در نهایت به فینال مسابقات راه خواهند یافت.

مسابقات ملی پایان‌نامه سه دقیقه‌ای با هدف تقویت و پرورش مهارت‌های ارتباطی، ایده‌پردازی، فن بیان و خلاقیت‌های دانشجویی، کمک به تکمیل چرخه تولید علم و فناوری و تبدیل آن به محصول و ثروت، برقراری ارتباط بین دانشگاه و بخش‌های سرمایه‌گذار و بازاریابی ایده‌های دانشجویی از سال 1395 تا کنون به صورت مستمر برگزار شده است.

انتهای پیام/