بازی در فیلم‌های عیاری برایم دلچسب است/ «فصل آلوچه‌های سبز» در مراحل فنی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۵
فریبا کامران به صبا گفت:

بازی در فیلم‌های عیاری برایم دلچسب است/ «فصل آلوچه‌های سبز» در مراحل فنی

فریبا کامران بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین فعالیت‌های سینمایی خود توضیح داد.

فریبا کامران بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: ابتدای امسال بود که بازی در فیلم سینمایی «فصل آلوچه‌های سبز» به کارگردانی علی بیات را به پایان رساندم و این کار در حال حاضر مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد. بازی من در این فیلم از اسفندماه سال گذشته آغاز شد که البته پروژه به علت شدت گرفتن بیماری کرونا مدتی تعطیل شد اما با بهتر شدن شرایط فیلمبرداری کار دوباره ادامه پیدا کرد تا اینکه در فروردین به پایان رسید.

او افزود: فیلم سینمایی «نگار» به کارگردانی رامبد جوان آخرین اثری بود که از من در سینماها به نمایش درآمد همچنین فیلم سینمایی «کاناپه» به کارگردانی کیانوش عیاری را نیز آماده اکران دارم اما این فیلم بنا به دلایلی هنوز راهی به پرده پیدا نکرده است.

کامران درباره اینکه بازیگری گزیده کار است، توضیح داد: من همیشه تمام تلاش خود را می‌کنم تا در انتخاب‌هایم کیفیت و دیگر ملاک‌های کاری که دارم را رعایت کنم و هیچگونه عدولی هم از آن نداشته باشم.

این بازیگر درباره شرایط کار کردن با کیانوش عیاری توضیح داد: بازی در فیلم‌های عیاری دلچسب و راحت است. شاید کسانی که برای اولین بار با او کار می‌کنند تا حدی این موضوع برایشان سخت باشد اما به محض این که با ویژگی‌های کاری او آشنا شوند متوجه تسلط او بر فیلم شده و به راحتی با او کار می‌کنند.

کامران تاکید کرد: من خود را بازیگر تئاتر می‌دانم برای همین حاضر نیستم در هر کاری حاضر شوم. با این توضیح پیشنهاد‌هایی که می‌شود را رد می‌کنم و بعد نیز متوجه می شوم چه کار درستی انجام داده بودم.

او در پایان بیان کرد: رد پیشنهادهای بازی در فیلم و سریال‌ها به این معنا نیست که من نیاز مادی ندارم چراکه اینگونه نیست، اما به شخصه حاضرم کمی سخت‌تر زندگی کنم، اما در کاری که دوست ندارم بازی نکنم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است