«عطرهای خالی» به مراحل فنی رسید/ فیلمی پربازیگر | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۱

«عطرهای خالی» به مراحل فنی رسید/ فیلمی پربازیگر

فیلم بلند «عطرهای خالی» به کارگردانی بهاره رهنما و تهیه کنندگی مجید بابایی به پایان رسید.
به گزارش صبا به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، مراحل تولید فیلم بلند «عطرهای خالی» به کارگردانی بهاره رهنما و تهیه کنندگی مجید بابایی به پایان رسید.
بعد از درگذشت پدر بهاره رهنما کارگردان فیلم بلند «عطرهای خالی» که تولید فیلم با وقفه‌ای یک هفته ای روبه‌رو شده بود، مجدد کار ادامه یافت و اواخر مرداد ماه ۱۴۰۰ به پایان رسید.
فریبا نادری در این فیلم در نقش همسر مخفی یک مرد بازاری و افسانه چهره آزاد در نقش یک بیمار ام اس که پر از انرژی و سرزندگی است، ایفای نقش کردند.

همچنین نیوشا ضیغمی، نیما رییسی، بهاره رهنما، فریبا نادری، افسانه چهره آزاد، بهناز یادگاری، مرضیه اکبر نژاد، غزاله عبدالهی، فرشاد خدامی، محسن مالجو، بهمن عابدینی، فاطمه محمدزاده، پارمیس جلالی، تینا ترابی، رها محمودی فرد، ایلیا عسگری در «عطرهای خالی» نقش آفرینی کرده‌اند.

نیما حسندوست که همزمان تدوین اولین فیلم سینمایی بهاره رهنما را به عهده داشت این روزها آخرین روزهای تدوین را در دفتر این فیلم می‌گذراند.

مهرداد نصرتی موسیقی فیلم را می سازد و به زودی فیلم برای مراحل نهایی فنی اصلاح رنگ و صداگذاری به یکی از استودیو های تخصصی فیلم خواهد رفت.
دیگر عوامل فیلم بلند «عطرهای خالی» شیما جبراییلی مجری طرح، احمد اردلان صدابرداری و نیما حسن دوست تدوین فیلم را برعهده دارند. حسین خدارتی نیز عکاس پروژه و جعفر پاکزاد مشاور رسانه ای فیلم «عطرهای خالی» هستند.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است