فشاری برای اکران «تک تیرانداز» در هفته دفاع‌مقدس نبود/ مردم فیلم قهرمان‌محور دوست دارند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۵
ابراهیم اصغری در گفتگو با صبا:

فشاری برای اکران «تک تیرانداز» در هفته دفاع‌مقدس نبود/ مردم فیلم قهرمان‌محور دوست دارند

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تک تیرانداز» معتقدست با ساختار و فرمی که این فیلم دارد خواهد توانست در اکران عمومی به موفقیت دست یابد.

ابراهیم اصغری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تک تیرانداز» در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره اکران این فیلم از ۳۰ شهریور در سینماهای کشور اظهار کرد: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، فیلم سینمایی «تک تیرانداز» روانه پرده سینماهای کشورمان شده است، البته در ماه‌های اخیر سینماها به دلیل شیوع بیماری کرونا مخاطب چندانی نداشتند اما امیدواریم این فیلم بتواند رخوت حاکم بر اکران را از بین ببرد و فکر می کنم با روند سریع واکسیناسیون، سینما به روزهای خوب خود بازخواهد گشت.

وی در پاسخ به اینکه باتوجه به نمایش این فیلم در تلویزیون و حتی قاچاق شدن آن آیا همچنان ظرفیت اکران سینمایی داشت، توضیح داد: درباره فیلم «تک تیرانداز» و نمایش آن در تلویزیون نیز باید بگویم، این فیلم تنها دوبار در تلویزیون به نمایش در آمد، اما چون ظرفیت‌های نمایش این فیلم سینمایی بالاست، مطمئنم کسانی که فیلم‌های بیگ‌پروداکشن را دوست دارند و می خواهند این آثار را روی پرده ببینند از اکران این کار در سینماها استقبال خواهند کرد.

«تک تیرانداز» قهرمانش واقعی است

این تهیه‌کننده ادامه داد: دلیل دیگری که فکر می‌کنم این فیلم در اکران موفق می‌شود ویژگی قهرمان محور بودن آن است. سال هاست سینمای ما تهی از قهرمان شده برای همین فکر می‌کنم اثری که در این زمینه به شکلی شایسته قهرمان‌پروری را مدنظر قرار دهد در اکران به موفقیت دست یابد به ویژه که «تک تیرانداز» قهرمانش واقعی و یکی از سرداران شهید جنگ است.

اصغری تاکید کرد: به نظرم مردمی که فیلم را در تلویزیون تماشا کردند باز هم مشتاق خواهند بود تا «تک تیرانداز» را روی پرده ببینند چون این قبیل تولیدات روی پرده جلوه‌گری دیگری دارند با این توضیح موفقیت این کار برای من دور از انتظار نیست. درضمن به مردم توصیه می‌کنم این فیلم را در سینماها حمایت کنند، چون چنین کارهایی اگر پشتیبانی شوند تهیه‌کننده با شوق بیشتری رو به ساخت کارهای بعدی خواهد آورد و به پیروی از آن، فیلم‌های بیشتری درباره قهرمانان این سرزمین ساخته خواهد شد.

این تهیه‌کننده سینمای دفاع مقدس متذکر شد: فیلم‌هایی نظیر «تک‌تیرانداز» مورد پسند یک قشر خاص نیست، بلکه همه مردم حتی کسانی که با برخی سیاست ها زاویه دارند نیز این کارها را می‌پسندند چون محور این آثار قهرمانانی هستند که جان خود را برای امنیت و آسایش کشورشان فدا کرده‌اند.

وی در پاسخ به اینکه آیا برای اکران این فیلم در هفته دفاع مقدس فشاری به عوامل وارد شده است، تصریح کرد: به هیچ وجه فشار بیرونی برای نمایش این کار وجود نداشت، بلکه این اصرار خود سازندگان و تولیدکنندگان فیلم بود که می خواستند این کار در هفته دفاع مقدس روی پرده رود.

اصغری در پایان ضمن تشکر از سینماداران اظهار کرد: برای اولین بار در سینمای کشورمان اول فیلمی در تلویزیون به نمایش در می‌آید سپس روانه اکران می‌شود برای همین جا دارد از سینماداران بابت همکاری برای نمایش این فیلم قدردانی کنم.

کامبیز دیرباز، امیررضا دلاوری، علی‌رضا کمالی، عبدالرضا نصاری، حسین پوریده، اسماعیل خلج، حسین شریفی و … ترکیب بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

«تک‌تیرانداز» فیلمی قهرمان‌محور است و برشی کوتاه از حضور حماسی شهید عبدالرسول زرین بزرگ‌ترین تک‌تیرانداز جنگ‌های معاصر را در قالب یک داستان روایت می‌کند که کامبیز دیرباز به عنوان این تک‌تیرانداز به ایفای نقش می‌پردازد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است