بازپرس به صحنه تئاتر وارد شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۰۷

بازپرس به صحنه تئاتر وارد شد

نمایش «بازپرس وارد می‌شود» به کارگردانی امیرسینا جوادی اجراهای خود را در تماشاخانه شانو آغاز کرد و تا 26 مهرماه ادامه دارد.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی گروه، نمایش «بازپرس وارد می‌شود» به نویسندگی جی. بی. پریستلی و کارگردانی امیرسینا جوادی با شروع فصل پاییز در تماشاخانه شانو روی صحنه رفت. تهیه‌کنندگی این نمایش را ایمان اسدی و ترجمه آن را حسین خوانین‌شیرازی برعهده داشته‌اند.

در خلاصه‌داستان نمایش «بازپرس وارد می‌شود» آمده است: در یکی از خانواده‌های اشرافی شهر کوچک، جشن خانوادگی برپاست که با واردشدن بازپرسی به این جشن اتفاقاتی رقم می‌خورد که …

امیرسینا جوادی، مرضیه رسولی، یگانه سروری، محمدحسین صحت‌مند، شاهین علی‌نژاد، مایا فروغی و محسن قاسمی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از آرش نوری (دستیار کارگردان)، امیر ندایی‌طوسی (مدیر برنامه‌ریزی)، مایا فروغی (منشی صحنه و طراح لباس)، علی طهرانی (طراح صحنه، نور و صدا)، آزاده مالمیر (طراح گریم)، سید محمدرضا میرشفیعی (طراح پوستر)، نیروانا شیرازی، رزا زاچکانی (عکاسان)، یاسین فقیری (ساخت تیزر)، محراب جلیل‌نیا (روابط‌ عمومی).

مدت‌زمان این نمایش ۷۰ دقیقه است.

علاقه‌مندان به تماشای نمایش «بازپرس وارد می‌شود» می‌توانند هر روز ساعت ۲۰ غیر از شنبه‌ها، به تماشاخانه شانو در نشانی خیابان وصال شیرازی، بالاتر از تقاطع طالقانی،کوچه فرهنگی بهنام، پلاک۳ مراجعه کنند.

برای رزرو و تهیه بلیت نیز سایت تیوال نمایش https://www.tiwall.com/p/bazporsvaredmishavad2 در اختیار مخاطبان است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است