ضبط مسابقه بزرگ «تهمتن» آغاز شد/ پخش به زودی از شبکه نسیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۵

ضبط مسابقه بزرگ «تهمتن» آغاز شد/ پخش به زودی از شبکه نسیم

مسابقه بزرگ «تهمتن» به تهیه کنندگی رضا نصیری با حضور مدیران شبکه نسیم ضبط خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

به گزارش صبا، مسابقه «تهمتن» با حضور مدیران شبکه نسیم ضبط خود را به صورت رسمی آغاز کرد. این مسابقه که بر پایه توانمندی های جسمی، قدرتی و توان هوازی طراحی شده، به زودی ازشبکه نشاط و سرگرمی پخش می شود.

«تهمتن» با میزبانی ورزشکار با اخلاق آیدین ختایی و قهرمان جهان و المپیک بهداد سلیمی در حال تولید و با مسابقات مشابه گذشته که بر پاورلیفتینگ تمرکز داشتند کاملا متفاوت خواهد بود.

در این دیدار محمد احسانی مدیر شبکه نسیم با تاکید بر مراقبت های ایمنی و حفظ سلامت ورزشکاران بر بهره گیری از ظرفیت جسمانی در مسیر ویژگی‌های اخلاقی تاکید کردند. وی در ادامه این بازدید که از مراحل ضبط و مرور تولیدات این برنامه صورت گرفت، ضمن گفتگو با مجریان و عوامل این برنامه، توجه به مولفه های بومی در این مسابقه را جز اقدامات مهم سازمان و موثر در تغییر سطح کیفی و کمی برنامه های تلویزیونی دانست و از پخش «تهمتن» در ماه ربیع الاول خبر داد.

«تهمتن» با دکوری عظیم در فضایی حدود ۷۵۰۰ متر مربع برگزار می شود و به نوعی شرکت کنندگان در ورزشگاهی در ابعاد اصلی با تمام جزییات به رقابت خواهند پرداخت.

این مسابقه در ۱۰۰ قسمت و با حضور ۲۵۶ ورزشکار از سراسر کشور در چهار گروه تولید وپخش خواهد شد. داوطلبان شرکت در این برنامه پس از راستی آزمایی و تست‌های اولیه پای به این مسابقه گذاشته و با دیگر شرکت کنندگان که با پراکندگی قومی و جغرافیایی از سراسر کشور به این برنامه می آیند، مردانه رقابت خواهند کرد. این تنوع از نکات بارز و حائز اهمیت این پروژه است و در هر برنامه مستندی از افراد حاضر در صحنه «تهمتن» در اقلیم و موطن شرکت کننده، به نمایش در می آید.

این پروژه با بیش از ۲۰ دوربین ضبط و در استاندارد بین المللی با کیفیت ۴K برای پخش آماده می‌شود.

مسابقه بزرگ «تهمتن» به تهیه کنندگی رضا نصیری با هدف تقویت فرهنگ پهلوانی، ترویج زندگی سالم ،تحکیم روابط بین ورزشکاران و اعضای خانواده پی‌ریزی شده و در تلاش است با معرفی الگوی صحیح جوان ایرانی، روحیه جوانمردی و ایثار به زودی به جدول پخش شبکه نسیم برسد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است