دوره‌های آموزشی رویداد «رویازی۳» آغار به کار کرد/ معرفی استادان سومین دوره

به گزارش صبا، بخش آموزشی سومین رویداد «رویازی» همراه با دوره‌ آموزش مقدماتی از ششم مهرماه آغاز به کار کرد.

کلاس‌های این دوره که چکیده‌ کارگاه‌های آموزشی دو دوره‌ گذشته است، از ششم تا پانزدهم مهرماه روی سامانه اینترنتی «رویازی» بارگذاری و در اختیار کاربران قرار دارد. همچنین دوره آموزشی پیشرفته ویژه این رویداد، از ۳ تا ۱۶ مهرماه در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

این آموزش‌ها به صورت اختصاصی تنها در اختیار کاربرانی است که ثبت‌نام طرح خود را در سامانه «رویازی» نهایی کرده‌اند یا هزینه شرکت در کلاس‌های دوره آموزشی پیشرفته ویژه «رویازی۳» را پرداخت کنند.

همچنین دبیرخانه‌‌ «رویازی» دسترسی و استفاده از این دوره را برای تمامی افراد و مجموعه‌هایی که در سایت «رویازی» حساب کاربری ایجاد کرده‌اند، فراهم کرده است.

این دوره، با همراهی چهره هایی چون فاطمه حسینی شکیب، بهروز افخمی، اشکان رهگذر، محمد همدانی، احسان کاوه، هادی اسماعیلی و دیگر فعالان حوزه انیمیشن کشور از شانزدهم مهرماه به صورت آفلاین برگزار می‌شود.

سومین دوره رویداد پیچ انیمیشن «رویازی» آبان‌ ۱۴۰۰ با هدف شفاف‌سازي اقتصاد انیمیشن، کمک به تأمین و تولید محتوا، شبکه‌سازي متخصصان و مربیان، ایجاد چرخه تولید صنعتی در انیمیشن و تبیین ظرفیت‌هاي اقتصادی انیمیشن توسط مرکز انیمیشن حوزه هنری در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/.