برنامه‌های پاییزی رادیو جوان/ تمرکز ما تولید برنامه‌هایی بر پایه فناوری‌های نوین است | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۵
علیرضا مقصودی با صبا مطرح کرد؛

برنامه‌های پاییزی رادیو جوان/ تمرکز ما تولید برنامه‌هایی بر پایه فناوری‌های نوین است

مدیر رادیو جوان درباره برنامه‌های جدید این شبکه رادیویی و رویکرد این برنامه‌ها توضیح داد.

علیرضا مقصودی مدیر رادیو جوان در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره برنامه‌های پاییزی این شبکه رادیویی با پایان ماه صفر گفت: یک برنامه‌ با عنوان «شانزده- بیست» داریم که برای ساعت ۱۶ درنظر گرفته شده و قرار است این برنامه جشنواره‌ای با هدف استعدادیابی و کشف استعدادهای جوان در سطح کشور باشد. سعی ما این است که بتوانیم جوان‌ها را در حوزه‌های مختلف ورزشی، علمی، کارآفرینی، دین و مذهب، فرهنگی و حوزه‌های دانش بنیان پیدا کنیم و تا پایان پاییز برترین افراد را معرفی کنیم.

او با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های رادیو جوان به صورت کامل درباره کنکور است، بیان کرد: این برنامه سعی می‌کنیم مهارت‌های کنکوری را در دانش آموزان و افرادی که به هر طریقی با کنکور در ارتباط هستند، افزایش دهیم.

مدیر رادیو جوان ادامه داد: برنامه دیگری که قرار است راهی آنتن این شبکه رادیویی شود، بر اساس واقعیت مجازی است. این اولین برنامه سازمان صدا و سیما در تولید برنامه‌هایی بر اساس واقعیت مجازی یا همان AR است. برنامه‌ای که قرار است در این حوزه تولید شود یک بازی است که در کنار آن یک مسابقه و بر مبنای واقعیت افزوده داریم و هر کسی در هر کجای کشور که باشد زمانی که با نرم‌افزار ما ارتباط برقرار کند می‌تواند در این مسابقه شرکت کند و این بازی قابلیت این را دارد که در ۲۰ استان کشور به صورت هم‌زمان انجام شود. این مسابقه در حقیقت یک بازی در دنیای مجازی و حقیقی است و با توجه به نقشه و اطلاعاتی که برنامه ما در اختیار شرکت کنندگان خود می‌گذارد آن‌ها نیز در واقعیت به دنبال پیدا کردن آن اطلاعات می‌روند.

مقصودی با اشاره به اینکه این برنامه کاری نو و جدید در حوزه برنامه‌های رادیویی است، توضیح داد: این برنامه اتفاقی جدید است و کارهای جدید مستلزم حمایت مدیر شبکه است و من به شدت حامی برنامه‌هایی هستم که در حوزه‌های نوین تولید می‌شوند مانند برنامه «بازی باز» رادیو جوان که در لحظه هزاران نفر آن را بازی و به سوالات ما در نرم‌افزار پاسخ می‌دهند. هدف ما این است که مردم با فناوری AR نیز بتوانند مسابقه جدیدی را که طراحی کردیم بازی کنند و از شرکت‌های دانش‌بنیانی که در حال فعالیت در این حوزه هستند نیز برای این برنامه کمک گرفتیم.

ااین مدیر رادیویی با اشاره به به برنامه «جوان آپ» گفت: این برنامه را نیز که ناظر بر شرکت‌های دانش‌بنیان است از برنامه‌های جدید ما در فصل پاییز است.

او ادامه داد: در برنامه شبانگاهی رادیو جوان یعنی «اینجا شب نیست» نیز با توجه به اینکه هر شب ویژه یک موضوع خاص روانه آنتن می‌شود و هر برنامه تهیه‌کننده متفاوتی دارد، قرار است تغییرات متفاوتی رخ دهد و در فرم و محتوای برنامه‌ها اتفاقات نویی را رقم می‌زنیم.

مقصودی درباره رویکرد رادیو جوان بیان کرد: رویکرد رادیو جوان با شروع فصل جدید این است که برنامه‌های خود را جوانانه‌تر و متصل به فناوری‌های نوین پیش ببرد و درکنار شنیدن رادیو جوان از طریق رادیو‌ ماشین، خانه، تلفن موبایل، ایران صدا و… بتوانند از طریق فضای مجازی نیز برنامه‌های رادیو جوان را دریافت کنند.

او در پایان تاکید کرد: هدف ما استفاده از افراد باتجربه و باسابقه در این شبکه رادیویی در کنار افراد جوان و بااستعداد است و همه افرادی که در رادیو جوان درحال فعالیت هستند سعی دارند هر لحظه به روز و همگام با فناوری‌ها و مسایل روز باشند و ارتباط خود را به صورت مستمر با مخاطبان حفظ کنند تا بتوانند مطابق سلیقه و نیاز آن‌ها برنامه‌هایی را تولید کنند.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000