«ونوم ۲» و «جیمز باند» گیشه را به آتش کشیدند/ ثبت دو رکورد در عصر کرونا | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۱

«ونوم ۲» و «جیمز باند» گیشه را به آتش کشیدند/ ثبت دو رکورد در عصر کرونا

دو فیلم «ونوم 2» و «زمانی برای مردن نیست» گیشه سینماها را در دوران کرونا یک تکان جدی دادند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، فیلم «زمانی برای مردن نیست» جدیدترین قسمت جیمز باند که روز ۳۰ سپتامبر راهی سینماها شد، گیشه بین الملل را یک تکان جدی داد.

بیست و پنجمین قسمت جیمز باند که آخرین ماجراجویی دنیل کریگ در نقش مامور «۰۰۷» است در ۵۴ بازار بین المللی که به نمایش در آمد توانست ۱۱۹ میلیون دلار بفروشد.

«زمانی برای مردن نیست» به اولین فیلم هالیوودی در دوران کرونا تبدیل شد که توانسته در بازار بین الملل آن هم بدون احتساب کشور چین، رقم فروشش از ۱۰۰ میلیون دلار فراتر برود.

جدیدترین قسمت جیمز باند روز ۲۹ اکتبر در سینماهای چین روی پرده می رود. این فیلم در روزهای آینده در ۱۵ بازار دیگر از جمله فرانسه (۶ اکتبر)، روسیه (۷ اکتبر) و آمریکا (۸ اکتبر) نیز راهی سینما می شود.

موفقیت فیلم «زمانی برای مردن نیست» در بازار بین الملل در حالی رخ داد که در گیشه آمریکای شمالی نیز فیلم «ونوم ۲» شروعی توفانی داشت.

فیلم «ونوم ۲» با نام رسمی «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» در نخستین آخر هفته اکران خود ۹۰٫۱ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی فروخت و توانست یک رکورد در دوران همه گیری کرونا به ثبت برساند.

دنباله فیلم «ونوم» با بازی تام هاردی توانست با این میزان فروش رکورد فیلم «بیوه سیاه» را که پیش از این با ۸۰ میلیون دلار فروش افتتاحیه پیشتاز فروش در دوران کرونا بود، بشکند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است