اکران آنلاین فیلم تک تیرانداز | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۵

اکران آنلاین فیلم تک تیرانداز

تک تیرانداز فیلمی در ژانر دفاع مقدس و درباره یکی از قهرمانان جنگ ایران و عراق با نام شهید عبدالرسول زرین است.

به گزارش واحد بازرگانی صبا، تک تیرانداز فیلمی در ژانر دفاع مقدس و درباره یکی از قهرمانان جنگ ایران و عراق با نام شهید عبدالرسول زرین است. این فیلم داستان برشی از زندگی شهید عبدالرسول زرین در سال ۱۳۶۲ است. مقطع زمانی که در این شهید اهل کهگیلویه و بویراحمد با رشادت‌های خود در عملیات خیبر به شهادت رسید.

فیلم تک تیرانداز اولین بار سی و نهمین جشنواره فجر به نمایش درآمد و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی و بهترین جلوه‌های ویژه میدانی را به خود اختصاص داد. اثری که هم اکنون در سینماهای کشور اکران گردیده است.

این فیلم که محصول سال ۱۳۹۹ است توسط بنیاد فرهنگی روایت فتح و به کارگردانی علی غفاری تولید گردید. اکران آنلاین فیلم ایرانی تک تیرانداز تلاش دارد تا مخاطب ابتدا قهرمانان ملی کشورش را بشناسد و شخصیت مورد علاقه‌اش را روی پرده سینما بببیند و سپس همراه با آن شخصیت امیدوارانه به جلو حرکت کند.

فیلم تک تیرانداز کامبیز دیرباز

شخصیت عبدالرسول زرین که نقش آن را کامبیز دیرباز بازی می‌کند دقیقا همان قهرمانی است که مخاطب سینمای دفاع مقدس به دنبالش می‌گردد. قهرمانی که در داستان نشان داده می‌شود که چگونه در نبردی هیجان انگیز، مقابل بهترین تک تیراندازهای عراقی می‌ایستند و آن‌ها را شکست می‌دهد. قهرمانی که حتی با وجود شهادت، شاگردانی را تربیت می‌کند که ادامه دهنده راه این شهید باشند.

زیرا ثبت نام یکی دیگر از قهرمانان ملی کشور ما در کنار نام قهرمانانی همچون شهید مهدی باکری یا شهید حسین خرازی جزو تلاش‌هایی است که انجام می‌گردد تا نام قهرمانی به ویترین قهرمانان ملی سینمای ایران اضافه شود. فیلم تک تیرانداز در همین راستا عمل می‌کند و شهید عبدالرسول زرین را به مخاطبان ایرانی معرفی می‌کند.

دانلود فیلم ایرانی تک تیرانداز

فیلم ایرانی تک تیرانداز اولین بار در نوروز سال ۱۴۰۰ در تلویزیون پخش گردید. اما نسخه با کیفیت این اثر که توسط فیلم‌گردی اکران می‌شود، به لحاظ جلوه‌های بصری، صداگذاری و تدوین با نسخه نمایش داده شده در قاب تلویزیون تفاوت دارد. تفاوت‌هایی که باعث شده تا علاقمندان به دانلود فیلم تک تیرانداز بتوانند فیلم جدید کامبیز دیرباز را به راحتی در دسترس داشته باشند.

کامبیز دیرباز که در سال‌های اخیر با بازی در نقش‌های متفاوتی همچون مجید سوزوکی در فیلم اخراجی‌ها یا فیلم دوئل خوش درخشیده است، در این فیلم نیز بازی متفاوتی از خود ارائه می‌دهد. بازی که همسو با علاقمندی خود دیرباز در خصوص قهرمان محوری در آثار سینمایی ایران است.

اکران آنلاین فیلم‌گردی

فیلم سینمایی تک تیرانداز به همراه فیلم مدیترانه دو اثری هستند که در هفته دفاع مقدس توسط فیلم ‌گردی اکران آنلاین خواهند شد و علاقمندان به این دو اثر جذاب سینمایی، می‌توانند با خرید بلیط این دو فیلم در اکران آنلاین پلتفرم فیلم‌گردی تماشا کنند.

فیلم ‌گردی پلتفرمی برای تماشای آنلاین فیلم، سریال و انیمیشن است. مجموعه‌ای که تجربه‌ای جدید و نوین را برای شما مخاطبان دنیای فیلم و سریال فراهم می‌آورد تا بتوانید هم از دیدن فیلم لذت ببرید و هم سرگرم شوید. مجموعه‌ای تخصصی که بهترین و به روزترین آثار سینمایی ایران و جهان را به صورت اختصاصی برای شما مخاطبان فراهم می‌آورد.

دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال در فیلم‌گردی

فیلم‌ گردی جزو مجموعه‌هایی با نام  VODها یا همان سایت‌های پخش آنلاین فیلم است که به شما اجازه می‌دهند به روزترین آثار سینمایی در جهان و ایران را که بر پرده سینماها هستند تنها با چند کلیک به صورت اکران آنلاین تماشا کند.

زیرا فیلم‌گردی با ایجاد زیرساخت فنی مناسب یکی از گزینه‌های بسیار خوب برای اکران آنلاین فیلم‌های ایرانی است و تجربه اکران آنلاین آثاری همچون دیدن این فیلم جرم است و مستند دیوارکش نشان داده که فیلم‌گردی گزینه‌های جذابی را برای شما فراهم می‌کند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است