«چیدمانه» در مرحله ساخت دکور است/ آموزش خلق یک محیط آرام و زیبا | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۵۲
سیدجواد هاشمی با صبا مطرح کرد؛

«چیدمانه» در مرحله ساخت دکور است/ آموزش خلق یک محیط آرام و زیبا

سیدجواد هاشمی کارگردان و تهیه‌کننده «چیدمانه» درباره این مسابقه توضیح داد.

سیدجواد هاشمی بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت مسابقه «چیدمانه» که کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد، گفت: «چیدمانه» همچنان در مرحله پیش‌تولید، ساخت دکور و جذب سرمایه‌گذار است.

این کارگردان درباره این مسابقه بیان کرد: این مسابقه درباره چگونگی چیدمان در خانه و رقابت سلایق متفاوت است. به این صورت که یک هنرمند یا ورزشکار با همسر خود چیدمان خانه را انجام می‌دهند و عملکرد آن‌ها مورد داوری قرار می‌گیرد و درنهایت کارشناسان مسابقه، چیدمان بهتر را پیشنهاد می‌دهند.

او افزود: این مسابقه با هدف آموزش در حوزه چیدمان و ایجاد محیطی آرامش دهنده به خانواده‌ها و همچنین خلق رفاه بیشتر با کمترین امکانات است. «چیدمانه» در نظر دارد در قالب یک برنامه نمایشی و سرگرم‌کننده، چیدمان را به سبک ایرانی و همچنین به سبک کلاسیک به مردم آموزش دهد.

کارگردان «ماه پیشونی» درباره علت ورود به حوزه طراحی و کارگردانی یک مسابقه در زمینه چیدمان خانه عنوان کرد: در ابتدا دوستانم این پیشنهاد را دادند و خودم نیز به چیدمان و دیزاین خانه بسیار علاقه‌مند هستم و سعی می‌کنم همیشه در محلی که کار می‌کنم و در محل زندگی خود با کمترین هزینه محیطی آرامش دهنده و زیبا فراهم کنم، همین علاقه‌مندی نیز باعث شد ساخت این مسابقه در ذهن من پررنگ‌تر شود و امیدوارم بتوانیم آموزش در این حوزه را به صورت تخصصی نیز به مردم ارایه دهیم.

او افزود: این کار با هزینه‌ای بالا و تلاش برای خلق اثری با نهایت کیفیت تولید می‌شود و امیدوارم با جذب سرمایه‌گذار بتوانیم در مسیری که پیش رو داریم به درستی حرکت کنیم.

به گفته کارگردان و تهیه‌کننده «چیدمانه»، هنوز پلتفرم پخش‌کننده این مسابقه مشخص نشده است و به زودی سرمایه‌گذار و پلتفرم اختصاصی این مسابقه که در حوزه طراحی دکوراسیون است، اعلام می‌شود.

هاشمی در پایان بیان کرد: امیدوارم درجه کیفی کار در حدی باشد که مردم از دیدن این مسابقه لذت ببرند و مبحث آموزش را که بسیار در تولید این اثر به آن توجه کردیم را به خوبی ارایه دهیم.

مسابقه «چیدمانه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدجواد هاشمی که درحال حاضر در مرحله پیش‌تولید و طراحی دکور قرار دارد، در ۲۲ قسمت تهیه و تولید می‌شود. در این مسابقه ۱۲ نفر از فعالان حوزه‌های سینما، تلویزیون، ورزش و موسیقی همراه با همسرانشان با اجرای دکوراسیون داخلی منزل، ذوق، سلیقه و نگاه هنری خود را به نمایش می‌گذارند.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است