پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت هم آنلاین شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۲۳

پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت هم آنلاین شد

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند در دیدار با مدیرعامل مرکز گسترش درباره پانزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت پیشنهادهایی را مطرح کردند.

به گزارش صبا به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، شهرام درخشان، بابک بهداد و هادی آفریده سه عضو هیات مدیره انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند ایران در جلسه‌ای با محمد حمیدی مقدم مدیرعامل مرکز گسترش و حامد شکیبانیا معاون مستند به ارائه پیشنهادهای صنف خود درباره جشنواره سینماحقیقت پرداختند.

پس از بیان این پیشنهادهای محمد حمیدی مقدم ضمن بیان این موضوع که پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، گفت: با برگزاری آنلاین جشنواره چهاردهم سینماحقیقت، لذت عمومی شدن سینمای مستند و گسترش اکران و ارتباط با این گونه از سینما را بسیاری از افراد چشیدند و امسال هم جشنواره به شکل آنلاین برگزار خواهد شد.

مدیرعامل مرکز گسترش با تاکید بر این که همکاری با صنوف برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره سینماحقیقت همواره از نکات مورد توجه او بوده است، گفت: صنوف مهم‌ترین رکن سینما هستند و دو صنف سینمای مستند همواره همکاری خوبی با ما داشته‌اند و امیدواریم امسال هم این همکاری ادامه داشته باشد.

در پایان این جلسه مقرر شد پیشنهادات مطرح شده از سوی هیات مدیره انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند در زمینه برگزاری ورک‌شاپ‌ها، ساخت فیلم بزرگداشت‌ها و … طی روزهای آتی در قالب یک طرح به معاون مستند مرکز گسترش ارائه شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است