نمایشگاه «مایکرو-مکرو» در ایتالیا برگزار می‌شود/ اهدای جایزه ویژه رزیدنسی | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۷

نمایشگاه «مایکرو-مکرو» در ایتالیا برگزار می‌شود/ اهدای جایزه ویژه رزیدنسی

نمایشگاه گروهی «مایکرو-مکرو» با حضور هفتاد هنرمند ایرانی و همکاری گالری ویستا در ایتالیا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا، نمایشگاه گروهی «مایکرو-مکرو» با حضور هفتاد هنرمند ایرانی در شهر تورین ایتالیا برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با همکاری گالری‌های ویستا و Fornaresio از ایران و ایتالیا و با حمایت انستیتوی تخصصی هنرهای معاصر خاورمیانه و اروپا (SAFPEM) در فرانسه و کانادا و همزمان با رویداد بین‌المللی Artissima در شهر تورین برپا خواهد شد.

هنرمندان راه‌یافته به این رویداد شامل دو گروه هنرمندان مدعو (۳۱ هنرمند) و هنرمندان منتخب پروژه «مایکرو-مکرو» (شامل ۳۹ هنرمند) می‌شوند.

افتتاحیه نمایشگاه در تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۲۱ ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایتالیا خواهد بود و علی‌رغم محدودیت‌های موجود در دوران کرونا، این رویداد به‌صورت فیزیکی از تاریخ ۲۶ اکتبر تا ۵ نوامبر ۲۰۲۱ در محل گالری فورنارزیو در تورین برقرار خواهد بود و حضور علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه با همراه داشتن کارت واکسیناسیون یا سلامت (Greenpqss) بلامانع است.

همچنین برنده جایزه ویژه رزیدنسی بخش هنرمندان منتخب «مایکرو-مکرو» در تاریخ ۲۵ اکتبر (یک روز پیش از افتتاحیه نمایشگاه) با حضور مدیران اجرایی پروژه در ایتالیا به‌صورت رسمی از طریق صفحه اینستاگرام گالری ویستا بهنشانی @vistaartgallery اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است