«راهش اینه» به کسب و کارهای عاشورایی می پردازد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۵
در شبکه هفت سیما؛

«راهش اینه» به کسب و کارهای عاشورایی می پردازد

برنامه «راهش اینه» روزهای شنبه و یکشنبه با موضوع کسب و کارهای مانند پرچم دوزی و علامت سازی روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شبکه هفت سیما، تبلیغات و تبلیغ نویسی یکی از موضوعاتی است که ذهن صاحبان کسب و کارها را زیاد مشغول می کند و یکی از دغدغه های اصلی آنها محسوب می شود. سوالاتی بسیاری مانند زمان مناسب برای تبلیغ چه زمانی است؟ چطور تبلیغ کنیم؟ در متن تبلیغ چه بنویسیم؟ آیا از ویژگی های محصول بگوییم یا از منافع آن برای مصرف کننده؟ برای آنها به وجود می آید.

در برنامه بیست و هفتم و بیست و هشتم «راهش اینه» که روزهای شنبه ۱۶ و یکشنبه ۱۷ شهریور ماه از شبکه هفت سیما پخش می شود، مشاغل و کسب و کارهایی مانند پرچم دوزی و علامت سازی نمایش داده می شود و به قدمت و پیشینه تاریخی این مشاغل پرداخته خواهد شد.

شنبه ۱۶ شهریور ماه علیرضا احدی مشاور و مربی کسب و کارهای خانگی، به نوشتن متن تبلیغات کسب و کارهای کوچک و خانگی می پردازد. وی که در روزهای گذشته در روابط عمومی شبکه هفت سیما، حضور پیدا کرد و به سوالات هموطنان پاسخ گفت، قرار است اصول تبلیغ نویسی را برای بینندگان تشریح کند.

یکشنبه ۱۷ شهریور، بنا به درخواست مخاطبان، شعبان نژاد با موضوع کسب و کارهای روستایی در برنامه حضور می یابد. او که در هفته های گذشته به هموطنان و مخاطبان برنامه مشاوره داده و آنها را راهنمایی کرده، این بار به مشاغل روستایی می پردازد و فرصت های کارآفرینی روستایی را معرفی می کند.

برنامه «راهش اینه» برنامه ای است در زمینه کسب و کار به تهیه کنندگی پرتو رضاییان و با اجرای فریبا باقری و سعیده آغویی که روزهای شنبه تا دوشنبه حوالی ۵ بعدازظهر از شبکه ۷ سیما پخش می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است