پخش فیلم و اهدای کتاب در بیمارستان‌های کودکان و انجمن‌های خیریه | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۱۲

پخش فیلم و اهدای کتاب در بیمارستان‌های کودکان و انجمن‌های خیریه

همزمان با هفته ملی کودک، مسئولان کانون با حضور در بیمارستان‌های کودکان تهران و گروه‌های حامی حقوق کودکان و آسیب‌های اجتماعی، علاوه بر نمایش فیلم در بیمارستان‌ها مجموعه‌ای از کتاب و بسته‌های فرهنگی را اهدا خواهند کرد.

به گزارش صبا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، روز دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ که به نام «کودک، بهداشت و سلامت جامعه» نام‌گذاری شده، مسئولان کانون پرورش فکری در بیمارستان‌های بهرامی، مفید، حضرت علی‌اصغر و بیمارستان کودکان تهران حضور پیدا می‌کنند تا علاوه بر پخش فیلم، بسته‌ها و کتاب‌هایی به کودکان بستری شده اهدا شود.

در این برنامه‌ها که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود، «باد دوچرخه‌سوار» به کارگردانی نازنین سبحان‌سربندی، «زری زری کاکل زری» به کارگردانی مهین جواهریان، «سگی که مرض داشت» به کارگردانی پروین تجوید و «شب ترسناک لومو» به کارگردانی ساره شفیعی‌پور فیلم‌های انیمیشنی هستند که پخش خواهد شد.

در طول هفته ملی کودک نیز مربیان و مسئولان کانون به مراکز حمایت از حقوق کودکان، کودکان کار و خیابان، و نیز مدارس خودگردان کودکان مهاجر رفته و بسته‌های فرهنگی از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به اعضایشان اهدا می‌کنند.

هفته ملی کودک امسال با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» طراحی شده و هر روز به یک موضوع محوری اختصاص دارد که کودک و نشاط و سرگرمی، کودک و میراث فرهنگی، کودک و معنویت و کودک و فضای مجازی، از سرفصل‌های موضوعی این روزها هستند.

هفته ملی کودک به عنوان یادواره شهید علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای در سراسر ایران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است