به‌تازگی بازی در «سلمان فارسی» را به‌پایان رسانده‌ام/ بازی در نقش جادوگر متعصب

توماج دانش‌بهزادی بازیگر سینما و تئاتر در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا از حضور در پروژه «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری خبر داد و گفت: به مدت ۶ ماه در این سریال که یک پروژه عظیم و فاخر است به عنوان کاراکتری به نام «زبولون» حضور داشتم.

او درباره کاراکتری که در این سریال برعهده او بود، بیان کرد: در این سریال نقش یک جادوگر یهودی متعصب و دیوانه را بازی می‌کردم که به طرز عجیبی عاشق بود.

دانش‌بهزادی افزود: گریم متفاوتی که در «سلمان فارسی» داشتم نه تنها با دیگر کارهای من بسیار متفاوت است بلکه خود نیز کار بسیار متفاوتی با طراحی بابک اسکندری است. گریم من در این سریال با کارهای دیگری که بازی کرده‌ام به شکل محسوسی متفاوت است و علاوه بر صورت، دست‌ها، موها و… نیز در طراحی گریم دچار تغییر ویژه‌ای می‌شود.

بازیگر مستند «خط باریک قرمز» درباره همکاری با میرباقری در این سریال عنوان کرد: حضور در «سلمان فارسی» تجربه بسیار ارزشمند و درخشانی بود و بسیار متاسفم که زودتر این همکاری شکل نگرفت چراکه انقدر این کارگردان کار خود را بلد است که هنگام همکاری با او متوجه جهش و پیشرفتی چشمگیر در خود می‌شوی.

بهزادی حضور در پروژه‌ عظیم «سلمان فارسی» را تجربه ای متفاوت دانست و گفت: همکاری در چنین سریالی خود یک تجربه متفاوت و ارزشمند است چراکه به شهرهای متفاوت سفر کردیم و لوکیشنی که کاراکتری که من بازی می‌کردم حضور داشت در شهر شاهرود بود. هرچند که سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم اما با توجه به اینکه در کنار یک گروه حرفه‌ای حضور داشتم به شکل درخشانی این همکاری رقم خورد.

او افزود: فکر می‌کنم این پروژه یکی از بهترین کارهای میرباقری باشد چراکه خود او نیز با عشق و وسواس خاصی برای خلق اثری فاخر و درخشان تلاش می‌کند.

دانش‌بهزادی در پایان درباره دیگر فعالیت‌های خود بیان کرد: در یک سریال تلویزیونی دیگر نیز علاوه بر بازیگردان مشغول بازی نیز هستم و همچنین به تازگی حضورم در دو کار سینمایی هم قطعی شده که یکی از آن‌ها «لختگی» به کارگردانی کاوه دهقانپور نام دارد و قرار است از اول آبان ماه کلید بخورد. در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون مهدی کوشکی، گیتی قاسمی و جمعی دیگر از بازیگران تئاتری حضور دارند.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/