جشنواره فیلم خورشید میزبان سه مهمان خارجی می شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۶

جشنواره فیلم خورشید میزبان سه مهمان خارجی می شود

مدیر انجمن فیلم کوتاه آلمان، مدیر کمپانی «استودیو اسپرد» فرانسه و یک منتقد و کیوریتور از هند، مهمانان ویژه جشنواره فیلم مستقل خورشید هستند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید، یوتا ویله مدیر انجمن فیلم کوتاه آلمان، مارک هاز مدیر کمپانی فیلمسازی «استودیو اسپرد» و مدیر جشنواره بین المللی وزول فرانسه و آنوج مالهوترا منتقد، کیوریتور و فعال فرهنگی اهل هند در هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید شرکت خواهند کرد.

ویله علاوه بر مدیریت انجمن فیلم کوتاه آلمان، نماینده انجمن فیلم کوتاه آلمان در شورای فرهنگی این کشور است و عضویت در هیات داوری و کمیته های انتخاب جشنواره های مختلف، عضویت، مدیریت هنری و تولید در هیات مشاوره فیلم بنیاد فرهنگی ایالت ساکسونی و… را نیز پیش از این در سابقه کاری اش دارد.

مارک هاز فیلمساز اهل فرانسه و مدیر کمپانی فیلمسازی «استودیو اسپرد» است که از سال ٢٠١۴ تاکنون به عنوان یکی از مدیران جشنواره بین المللى فیلم وزول فرانسه (جشنواره اى براى فیلم هاى آسیایى) فعالیت دارد. وی همچنین عضو سازمان سینمایی آسیا و اقیانوسیه است.

آنوج مالهوترا منتقد، کیوریتور و فعال فرهنگى در دهلى نو هند است که به عنوان منتقد برجسته کارگاه تخصصی جشنواره فیلم گنت در سال ۲۰۱۵ انتخاب شد. وی عضو فعال سازمان سینمایی آسیا و اقیانوسیه است و برنده جایزه جشنواره ملی فیلم هند برای بهترین کتاب سینما در سال ۲۰۱۲ شده است.

هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید در بخش های «مسابقه فیلم مستقل تجربه گرا»، «مسابقه ویدیوآرت»، «مروری بر سینمای تجربی آلمان» و «بخش ویژه بازآفرینی شهری»، به دبیری مهدی یارمحمدی،  ۸ تا ۱۱ مهرماه سال جاری در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است