یک روز جمعه دیگر و فرصتی برای گالری‌گردی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰

یک روز جمعه دیگر و فرصتی برای گالری‌گردی

با توجه به کاهش آمار ابتلا به ویروس کرونا گالری‌ها و نمایشگاه‌های هنری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میزبان مخاطبان هستند.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا، در گزارش پیش‌رو به معرفی نمایشگاه‌هایی می‌پردازیم که امروز جمعه ۲۳ مهرماه امکان بازدید از آن‌ها فراهم است و مخاطبان می‌توانند آخرهفته خود را با گالری‌گردی سپری کنند.

نمایشگاه انفرادی آثار علی بهشتی به نام «مظلم» در گالری زیرزمین دستان به نشانی خیابان فرشته، خیابان بیدار در حال برگزاری است.

این نمایشگاه تا تاریخ ۳۰ مهر ماه ادامه دارد و همه روزه به جز روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۱۳ تا ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۰۲۳۱۱۴

«وادی شناخت» عنوان نمایشگاه انفرادی رنه صاحب است که در گالری پروژه‌های آران به نشانی خیابان نوفل لوشاتو، کوچه لولاگر در حال برگزاری است.

این نمایشگاه تا تاریخ ۷ آبان ماه ادامه دارد و همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه میزبان بازدید کنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: ۶۶۷۰۷۹۷۵

نمایشگاه انفرادی آثار محمد حسن‌زاده به نام «غنائم طبیعی» در حوزه طراحی و عکس در گالری اُ به نشانی خیابان سنایی، خیابان شاهین در حال برگزاری است.

این نمایشگاه تا تاریخ سوم آبان ماه ادامه دارد و همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ میزبان مخاطبان است.

شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۲۴۸۲۸

نمایشگاه انفرادی «آثار لهراسب بیات» در گالری طراحان آزاد به نشانی خیابان ولیعصر، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس در حال برگزاری است و تا تاریخ ۲۷ مهر ماه ادامه دارد و همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در معرض تماشا قرار دارد.

شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۰۰۸۶۷۶

«پیوستار نامحدود» نام نمایشگاه انفرادی نقاشی یوشا بشیر است که در گالری مدار موازی به نشانی خیابان حافظ، نرسیده به چهارراه کالج، نبش کوچه بامشاد در حال برگزاری است.

این نمایشگاه تا ۲۱ آبان ادامه دارد و همه روزه به جز روزهای یکشنبه از ساعت ۱۳ تا ۲۰ میزبان بازدیدکنندگان است.

نمایشگاه انفرادی عکس، کلاژ محسن تشخوریان به نام «تاریخ بی تاریخ» امروز جمعه ۲۳ مهر در گالری شلمان افتتاح می‌شود و تا ۲۸ مهر نیز ادامه دارد.

این نمایشگاه همه‌روزه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ در گالری شلمان به نشانی تهران، میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبارغربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷ در معرض تماشا قرار دارد.

شمار تلفن هماهنگی: ۲۲۲۷۱۶۹۳

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است