تظاهرات کارگری در کره‌جنوبی شدت گرفت/ معترضانی با لباس‌های سریال «بازی مرکب» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۵

تظاهرات کارگری در کره‌جنوبی شدت گرفت/ معترضانی با لباس‌های سریال «بازی مرکب»

روز چهارشنبه 20 اکتبر گروه زیادی از معترضان در کشور کره جنوبی به عنوان بخشی از اعتراض خود لباسهای سریال «بازی مرکب» به تن کردند.

به گزارش خبرگزاری صبا  به نقل از ایندی وایر، با وجود آنکه مون جائه رییس جمهوری کره جنوبی برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا از مردم کشورش خواست به خیابان ها نیایند، هزاران نفر از کارگران این کشور روز ۲۰ اکتبر تجمعی اعتراضی داشتند و از دولت کره خواستار شرایط بهتر وضعیت کار شدند.

آنگونه که خبرگزاری استریت تایمز گزارش داده است، گروه زیادی از معترضان به عنوان بخشی از اعتراض خود لباسهای سریال «بازی مرکب» به تن کرده بودند.

این مجموعه به اصطلاح بقا روی یک بازی تمرکز دارد که در آن ۴۵۶ شخص بزرگسالِ دارای مشکلات مالی برای کسب یک جایزه نقدی بزرگ در بازی های مرگبار با هم رقابت می کنند.

طبق گزارش رسیده، حدود ۸۰ هزار نفر از اعضای کنفدراسیون اتحادیه های کارگری کره جنوبی در ۱۳ شهر مختلف این کشور روز چهارشنبه ۲۰ اکتبر دست به اعتصاب زدند و از دولت این کشور خواستند شرایط کار بهتر را برای کارگران مهیا و افزایش حداقل دستمزد برای آنها وضع کند. تنها در سئول ۲۷ هزار نفر تجمع اعتراضی شرکت داشتند و مقامات محلی را مجبور به قرار دادن حدود ۱۲ هزار افسر برای برای مهار جمعیت کردند.

«بازی مرکب» سریال محبوب این روزهای نتفلیکس است که از سوی بیش از ۱۰۰ میلیون خانوار دیده شده است.

طبق گزارش ABC News، این مجموعه در کشور کره بسیار محبوب بوده است و از این نظر عجیب نیست که در تجمعات اعتراضی از این سریال به صورت نمادین استفاده شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است