جزییات آثار ارسالی به جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز اعلام شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۱

جزییات آثار ارسالی به جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز اعلام شد

دبیر اجرایی پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز توضیحاتی درباره تعداد آثار راه‌یافته به این فستیوال ارائه کرد.

به گزارش صبا به نقل از دبیرخانه پنجمین دوره جشنواره فیلم پرواز، محمدعلی خبیر دبیر اجرایی جشنواره فیلم پرواز درباره آثار ارسال شده به دبیرخانه این رویداد اظهار داشت: با توجه به اطلاع‌رسانی گسترده‌ای که نسبت به فراخوان پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز انجام شد استقبال بسیار خوبی از جشنواره صورت گرفت و با اتمام مهلت ارسال آثار بالغ بر ۱۷۰۰ فیلم و فیلمنامه از ایران و کشورهای مختلف به دبیرخانه ارسال شده است.

وی افزود: با اتمام مهلت ارسال آثار و جمع‌بندی تمامی فیلم‌ها و فیلمنامه‌های ارسال شده به دبیرخانه فیلمسازان بیش از ۱۰۰ کشور برای حضور در جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند.

دبیر اجرایی جشنواره فیلم پرواز افزود: از مجموع آثار در بخش بین‌الملل ۸۳۵ فیلم داستانی و تجربی، ۲۲۶ مستند و ۱۹۸ انیمیشن به دبیرخانه ارسال شده‌است.

او درباره تعداد آثار دریافتی دبیرخانه جشنواره در بخش ملی بیان کرد: ۲۷۶ اثر داستانی و تجربی، ۵۴ مستند، ۳۴ انیمیشن و ۷۷ فیلمنامه برای شرکت در جشنواره دریافت شده‌است.

محمدعلی خبیر در پایان درباره کشورهای متقاضی و بیشترین آثار ارسال شده از کشورهای مختلف برای حضور در دوره پنجم جشنواره فیلم پرواز گفت: به ترتیب کشورهای ایران، هند، برزیل، فرانسه، ترکیه، اسپانیا، آمریکا، انگلیس، روسیه، ایتالیا و مصر بالاترین میزان مشارکت را در میان سایر کشورها داشته‌اند.

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز به دبیری محمدرضا شرف‌الدین با محوریت توانمندی‌های افراد دچار معلولیت‌های گوناگون آذر ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است