«زوزه» چالش‌های مخصوص خود را داشت/ به بازی در نقش‌های سخت علاقه‌مندم

بهزاد دورانی بازیگر سینما و تلویزیون که در سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر برای فیلم داستانی «زوزه» شده بود در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا از دلیل انتخاب این نقش گفت: وقتی من فیلمنامه فیلم «زوزه» به کارگردانی امیر نجفی را مطالعه کردم به علت چالش برانگیز بودن این کاراکتر و همچنین متفاوت تر بودن از کارهای قبلی ام، علاقه‌مند شدم تا آن را بازی کنم.

او با اشاره به اینکه این نقش بسیار متفاوت‌تر از نقش‌هایی بود که تا به حال بازی کرده بود، توضیح داد: همین که این کارکتر مورد رضایت و توجه کارگردان کار قرار گرفت برای من کافی بود.

این بازیگر ادامه داد: من در تمام نقش‌های که بازی می‌کنم تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا نقش شخصیت‌ها شبیه به هم نشود و تصویری درستی از کاراکتر به مخاطب ارائه شود. من برای انتخاب نقش‌ها ترجیحم بر این است که نقش‌های سخت و پر چالش را برای بازی کردن انتخاب کنم. به نظرم نقش‌های دیگر را همه می‌توانند بازی کنند من دوست دارم کارکترهای سختی را که کمتر کسی آنها را بازی می‌کند انتخاب کنم و در قالب‌های مختلفی به ایفای نقش بپردازم و اینگونه خود را به چالش بکشم.

دورانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درخواستی هم از انجمن سینمای جوانان کرد و گفت: نسل جوان فیلمساز ما با سختی‌های فراوانی فیلم تولید می‌کنند من از مسئولان انجمن سینمای جوانان درخواست دارم تا توجه بیشتری به این نسل مشتاق داشته باشند.

این هنرمند در پایان از جدیدترین فعالیت خود خبر داد و توضیح داد: در حال حاضر مشغول بازی در فیلم «تور‌های خالی» هستم. این فیلم به تهیه‌کنندگی مجید برزگر و کارگردانی بهروز کرمی‌زاده محصول مشترک سینمای آلمان و ایران است.

رضا باقری
انتهای ‌پیام/