ترانه «جدایی» سالار عقیلی هفته آینده منتشر می‌شود/ ما از اولین قربانیان کرونا بودیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۲

ترانه «جدایی» سالار عقیلی هفته آینده منتشر می‌شود/ ما از اولین قربانیان کرونا بودیم

سالار عقیلی در گفتگو با رادیو صبا در برنامه «صباهنگ» از انتشار ترانه جدید خود به نام «جدایی» خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه موسیقی محور «صباهنگ» در هر قسمت میزبان یکی از هنرمندان عرصه موسیقی است و با آن‌ها درباره موسیقی گفتگو می‌کند و روز شنبه ۸ آبان ماه سالار عقیلی خواننده کشورمان مهمان این برنامه بود و با مهبد قناعت پیشه مجری برنامه درباره موسیقی در روزهای کرونایی صحبت کردند.

سالار عقیلی در این گفتگو به شرایط سخت کار در حوزه موسیقی در روزهای کرونایی اشاره کرد و گفت: ما از اولین قربانیان کرونا بودیم. اسفند ۹۸ کنسرتی که حتی بلیت های آن فروخته شده بود، به دلیل کرونا کنسل شد. قبل از کرونا سه آلبوم برای انتشار آماده شده بود که به دلیل حال بد مردم در این روزها منتشر نشد.

وی افزود:در این دوران تنها ترانه هایی برای حمایت و قدردانی از کادر درمان منتشر شد که واقعا ما سلامتی‌مان را مدیون زحمت های شبانه روزی آن‌ها هستیم.

این خواننده از انتشار ترانه جدید خود خبرداد و بیان کرد: ترانه «کجایی» جمعه آینده با آهنگسازی اسماعیل خانی منتشر می‌شود و این اولین ترانه ای است که از من در دوران کرونا منتشر می شود.

سالار عقیلی در این گفتگو درباره ترانه «ایران جوان» توضیح داد: آهنگ «ایران جوان» یا «وطنم» که نخستین سرود ملی ایران نامیده شده است، یک قطعه‌ موسیقی بدون کلام بوده‌ است که توسط موسیو لومر فرانسوی موسیقیدان نظامی اعزامی به ایران در دوره سلطنت قاجار در سال ۱۲۵۲ هجری شمسی ساخته شده‌ است. سال ۸۴ بیژن ترقی روی اجرای جدید این قطعه که توسط سیاوش بیضایی ساخته شده بود، شعری سرود و این کار برای اولین بار توسط ارکستر ملل به رهبری پیمان سلطانی در تالار وحدت و با خوانندگی من اجرا شد.

برنامه موسیقی محور «صباهنگ» و هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ راهی آنتن صبا می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است