رونمایی از پوستر جشنواره «نوای مهر» با حضور معاون رییس‌جمهوری | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۶

رونمایی از پوستر جشنواره «نوای مهر» با حضور معاون رییس‌جمهوری

پوستر نخستین جشنواره ملی «نوای مهر» و همچنین فیلم مستند «بلوتک» با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی می شود.

به گزارش صبا، سید مرتضی حسینی مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره برگزاری نخستین جشنواره ملی سرود نوای مهر (ایثار) گفت: نخستین جشنواره ملی سرود نوای مهر با مشارکت و همراهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان، مرکز آفرینش‌های هنری بسیج و با موضوعیت گسترش فرهنگ مهرورزی، ایثار و از خودگذشتگی در سطح جامعه و تولید محتوای فرهنگی و هنری در این زمینه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این راستا و در روز سه‌شنبه ۱۱ آبان مراسم رونمایی از پوستر جشنواره با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران،‌ محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

حسینی یادآور شد: همچنین قرار است در این مراسم فیلم مستند «بلوتک» که به مناسبت چهلمین روز شهادت شهید علی لندی و توسط گروه تلویزیونی شاهد و مرکز صدا و سیمای استان خوزستان تولیده شده نیز رونمایی شود.

مراسم رونمایی از پوستر جشنواره ملی سرود نوای مهر و فیلم مستند «بلوتک» ساعت ۱۹ روز سه‌شنبه ۱۱ آبان در تالار غدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است