گرامیداشت روز مازندران و یادمان زنده یاد فرهود جلالی کندلوسی در تالار وحدت | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱

گرامیداشت روز مازندران و یادمان زنده یاد فرهود جلالی کندلوسی در تالار وحدت

مراسم گرامیداشت روز مازندران و یادبود زنده یاد فرهود جلالی کندلوسی شاعر فولکلور مازندرانی در تالار وحدت برگزار می شود.

به گزارش صبا، مراسم گرامیداشت روز مازندران و یادبود زنده یاد فرهود جلالی کندلوسی شاعر فولکلور مازندرانی روز چهارشنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در تالار وحدت برگزار می شود.

به مناسبت چهاردهم آبان ماه که به  نام روز مازندران شناخته می شود مراسم گرامیداشت این روز در تاریخ ۱۲ آبان ماه۱۴۰۰ از ساعت ۱۸ لغایت ۲۱  در محل تالار وحدت به یاد زنده یاد فرهود جلالی کندلوسی شاعر فولکلور مازندرانی و خالق مجموعه «پارپیرار» برگزار می شود.

در این برنامه هنرمندان و شاعران مازندرانی به اجرای برنامه خواهند پرداخت و تندیس مراسم نیز به خانواده جلالی اهدا خواهد شد.

این مراسم توسط ستاد گرامیداشت هفته مازندران، با همکاری بنیاد رودکی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، همیاران پارپیرار، بنیاد هم اندیشان تبری، انجمن های تلارپی، سوادکوهی ها، بابلی ها، ساروی های مقیم تهران، کانون توسعه پایدار امیرکلا و شورای تشکل های مازنی تهران و روستا TV برگزار می شود.

همچنین مخاطبان می توانند این برنامه را از طریق اینستاگرام روستا TV به نشانی www.instagram.com/Roustatv بصورت زنده تماشا کنند و مستندات مراسم نیز در آپارات به نشانی: www.aparat.com/roustatv و سایت www.roustatv.com بازنشر داده می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است