آخرین جزییات رویداد فیلم‌کوتاه «تصویردهم» اعلام شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۲

آخرین جزییات رویداد فیلم‌کوتاه «تصویردهم» اعلام شد

دبیر دومین رویداد فیلم‌کوتاه «تصویردهم» ضمن اعلام زمان اکران‌ حضوری شهرستان‌ها از پخش زنده اختتامیه این رویداد خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری سوگواره فیلم‌کوتاه تصویر دهم، محمد رهبر دبیر دومین رویداد فیلم‌کوتاه «تصویردهم» با اشاره به اینکه علاوه بر تهران، فیلم‌های منتخب این رویداد در شهرستان‌های قم، مشهد و اصفهان هم نمایش خواهند داشت، گفت: تمامی اکران‌های حضوری همزمان با تهران در روز پنجشنبه ۲۰آبان‌‌ماه برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: اکران حضوری قم از ساعت ۱۴ در مدرسه اسلامی هنر سینما آیه، در مشهد از ساعت ۱۶ در پردیس سینمایی هویزه، در اصفهان از ساعت ۱۶ در سالن سوره خیابان آمادگاه و در تهران نیز از ساعت ۱۴ در سالن آسمان فرهنگستان هنر برگزار خواهد شد و میزبان مخاطبان این رویداد خواهد بود.

دبیر دومین رویداد فیلم‌کوتاه «تصویردهم» تاکید کرد: با پایان یافتن زمان نمایش آثار منتخب، با توجه به بازخوردها و آرای مردمی در اکران آنلاین و اکران‌‌های حضوری پنج فیلم منتخب مشخص خواهند شد.

رهبر در پایان درباره جزییات برگزاری اختتامیه این رویداد عنوان کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده، امکان پخش زنده اختتامیه این رویداد که با اجرای علی درستکار ساعت ۱۹، جمعه ۲۱ آبان‌ماه در سالن آسمان فرهنگستان هنر برگزار خواهد شد، از طریق صفحه آپارات تصویردهم به نشانی Aparat.com/tasvir10 وجود خواهد شد و بدین ترتیب مخاطبان می‌‌توانند برنامه‌های اختتامیه را به صورت آنلاین تماشا کنند.

«سوگواره فیلم‌کوتاه عاشورایی تصویردهم» با هدف محوری اشاعه و ترویج سنت‌ها و آیین‌های حسینی به همت موسسه فرهنگی خیریه راه ایمان و مشارکت عتبه مقدسه حسینی(ع) با دبیری محمد رهبر و مدیریت مجید مجیدی برگزار می‌شود.

در دومین «سوگواره فیلم‌کوتاه عاشورایی تصویر دهم» به انتخاب هیات داروان متشکل از مجید مجیدی، سیدرضا میرکریمی و نیما جاویدی به سه نفر برتر تندیس، لوح تقدیر و به ترتیب جوایز نقدی شامل ۵سکه‌، چهار سکه و سه‌سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است