نخبگان فرهنگی زیر ذره‌بین «نگین» می‌روند/ رونمایی از کتاب برنامه در قسمت صد و دهم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۷
عبدالله علایی در گفتگو با صبا:

نخبگان فرهنگی زیر ذره‌بین «نگین» می‌روند/ رونمایی از کتاب برنامه در قسمت صد و دهم

تهیه کننده برنامه «نگین» رادیو ایران درباره برگزاری مراسم رونمایی از کتاب مختص «نگین» با پخش صد و دهمین قسمت این برنامه توضیحاتی را مطرح کرد.

عبدالله علایی تهیه‌کننده برنامه «نگین» از رادیو ایران در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره موضوع این برنامه که در حال پخش است، عنوان کرد: این برنامه چند وقتی است با همکاری بنیاد علمی نخبگان برای پخش از رادیو ایران تهیه شده است و محسن شاه رضایی به عنوان نویسنده، حسن همایی و فاطمه آل عباس به عنوان گوینده در این برنامه حضور دارند.

او عنوان کرد: «نگین» به معرفی نخبگان فرهنگی، هنری، دینی و علمی کشور می پردازد و به صورت مستند زندگی افراد شاخص را زیر ذره‌بین قرار می دهد.

تهیه کننده برنامه «افق آفتاب» با اعلام اینکه برنامه رادیویی «نگین» به صورت زنده در صفحات مجازی مختلف نخبگان و علمی پخش می شود، توضیح داد: البته رادیونما هم این برنامه را در کنار این صفحات به صورت زنده پوشش می دهد.

علایی با اشاره به اینکه قصد دارند این برنامه را به ۱۰۰ قسمت برسانند، اظهار کرد: هنوز توافقی بر سر اینکه چند قسمت برنامه «نگین» را روی آنتن رادیو ببریم، نداشته ایم اما قصد داریم در ماه های آینده و با پخش صد و دهمین قسمت «نگین»، مراسم رونمایی از این برنامه را به همراه یک کتاب ویژه برگزار کنیم که این کتاب به نویسندگی محسن شاه رضایی کارشناس برنامه مان منتشر خواهد شد.

او در پایان بیان کرد: در این برنامه سراغ دانشمندانی رفته ایم که شاید کمتر شناخته شده اند ولی در بخش معرفی افراد شاخص نیز سراغ جعفر شهیدی، پرویز کردوانی، پوران میرهادی، غلامرضا اعوانی و … رفته ایم مثلا در قسمت بعدی برنامه در روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه را به معرفی علامه طباطبایی اختصاص داده‌ایم و با محسن شاه رضایی رییس انجمن نخبگان گفتگو خواهیم کرد.

این برنامه از شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی عبدالله علایی و گویندگی فاطمه آل عباس ساعت ۱۴:۵۵ از رادیو ایران پخش می شود

علاقه‌مندان با مراجعه به سایت رادیو ایران روزهای دوشنبه ساعت ۱۴:۵۵ به آدرس رادیو ایران می‌توانند شنونده این برنامه باشند.

پرنیان مددی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است