نخستین جایزه کتاب سال کانون در هفته کتاب و کتاب‌خوانی اهدا می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۱

نخستین جایزه کتاب سال کانون در هفته کتاب و کتاب‌خوانی اهدا می‌شود

همزمان با بیست‌ و نهمین هفته کتاب آیین اهدای جایزه نخستین دوره کتاب سال کودک و نوجوان کانون پرورش فکری برگزار خواهد شد.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مراسم نخستین جایزه کتاب سال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته کتاب جمهوری اسلامی در روز سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ با حضور مهدی علی‌اکبرزاده مدیر عامل کانون پرورش فکری، مصطفی رحماندوست دبیر این رویداد و جمعی از نویسندگان و شاعران و برگزیدگان برگزار می‌شود.

هفت اثر برای کتاب سال در شاخه‌های داستان کودک، شعر کودک، داستان نوجوان، شعر نوجوان، بازنویسی و تصویرگری برگزیده شده که در آیین اهدای جوایز از آنها قدردانی خواهد شد.

جایزه کتاب سال علاوه بر انتخاب کتاب برگزیده‌ سال بخش‌های دیگری نیز مانند جایزه‌ بهترین تصویرگری کتاب، جایزه‌ فرصت طلایی برای کتاب‌هایی که فرصت چاپ نداشته‌اند، جایزه‌ مداد پرنده قدردانی از یک چهره ادبیات کودک و نوجوان و جایزه‌ مهدی آذریزدی بهترین کتاب بازنویسی و بازآفرینی را شامل می‌شود.

جایزه‌ کتاب ماه و سال کودک و نوجوان کانون پرورش فکری با هدف کمک به ارتقای کیفیت آثار و معرفی کتاب‌های مناسب به مخاطبان کودک و نوجوان و خانواده‌ها و نیز حمایت از پدیدآورندگان این حوزه به دبیری مصطفی رحماندوست برگزار می‌شود.

مراسم نخستین جایزه کتاب سال روز سه‌شنبه ۲۵ آبان ساعت ۱۰ صبح در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را از طریق لینک Https://live.kpf.ir/ch/ketab به صورت زنده مشاهده کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است