منشی صحنه فیلم «زنگار» از الک بالدوین شکایت کرد/ ضربه روحی خوردم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۵۳

منشی صحنه فیلم «زنگار» از الک بالدوین شکایت کرد/ ضربه روحی خوردم

منشی صحنه فیلم «زنگار» از الک بالدوین بابت ضربه جسمی و روحی که به وی سر صحنه فیلم وارد شده است شکایت کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، منشی صحنه فیلم «زنگار» روز چهارشنبه ۱۷ نوامبر علیه الک بالدوین و تهیه کنندگان این فیلم شکایت کرد. به گفته این منشی صحنه، او با شلیک گلوله از سوی الک بالدوین سر صحنه فیلم «زنگار» هم از لحاظ جسمی و هم روحی دچار آسیب شده است.

میمی میچل منشی صحنه فیلم «زنگار» روز گذشته شکایت خود را به دادگاهی در لس آنجلس ارائه کرد. این منشی صحنه در متن شکایت خود اعلام کرده است در لحظه حادثه مرگ اتفاقی هالینا هاتچینز به فاصله چهار فوتی از الک بالدوین قرار داشته است. در بخشی از متن این شکایت آمده است: شلیک گلوله باعث شد شاکی در سر و گوش خود احساس درد کند و پس از آن نیز برای لحظاتی صدای زنگ در گوشش شنیده می شد.

در این شکایت همچنین ادعا شده است که بالدوین باید اسلحه را پیش از شلیک از لحاظ خالی بودن بررسی می کرده است و ضمنا به تهیه کنندگان اتهام تلاش برای کاهش هزینه های فیلم وارد شده است.

میمی میچل در یک کنفرانس مطبوعاتی نیز درباره روز حادثه چینن گفت: من هرگز آنچه را در آن روز سر صحنه «زنگار» رخ داد، فراموش نخواهم کرد. این تراژدیِ خشن، شادی را از زندگی من گرفت. هرگز نمی خواهم آنچه سر صحنه فیلم ما رخ داد، برای کسی دیگر هم رخ بدهد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است