جواد افشار از جزییات ساخت سریال «حضرت معصومه» گفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۰

جواد افشار از جزییات ساخت سریال «حضرت معصومه» گفت

جواد افشار کارگردان سینما و تلویزیون از جزییات مراحل ساخت سریال «حضرت معصومه(س)» خبر داد.

به گزارش صبا، جواد افشار نویسنده و کارگردان تلویزیون در برنامه تشرف شبکه یک سیما با اشاره به جزییات ساخت سریال «حضرت معصومه(س)» گفت: تحقیق و پژوهش برای نگارش فیلمنامه سریال «حضرت معصومه» حدود ۱۲ الی ۱۳ سال به طول انجامید.

کارگردان سریال « آنام» اظهار کرد: با همکاری حمید رسول پور حدود دو سال برای نگارش فیلمنامه زمان صرف شد و اکنون به پایان رسیده است.

کارگردان سریال «کیمیا» با اشاره به محتوای این سریال مطرح کرد: این سریال به تکلیف الهی که از سوی امام و خداوند روی دوش حضرت معصومه(س) گذاشته شده است، با به تصویر کشیدن مسیر بسیار سخت از ایشان از مدینه تا قم و اشاره به آثار و برکات باقی مانده از این سفر می‌پردازد.

کارگردان سریال «مادرانه» افزود: فیلمنامه این سریال در قالب ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای آماده شده است.

کارگردان فیلم سینمایی «کلبه» اظهار کرد: آقای علی عسگری رییس سابق سازمان صدا و سیما بسیار علاقه داشت که مراحل تولید و فیلمبرداری این سریال زودتر شروع شود، ولی متاسفانه انجام این امر در دوران مدیریت ایشان میسر نشد.

جواد افشار در پایان با اشاره به مراحل تولید سریال «حضرت معصومه» مطرح کرد: امیدوارم با شناختی که از آقای جبلی داریم و ارداتی که ایشان به خاندان اهل بیت دارند، با حمایت سازمان صدا و سیما از ماه های آتی مراحل پیش تولید را آغاز کرده و سال آینده سریال را به مرحله تولید برسانیم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است