«لختگی» یک اثر شریف و آبرومندانه خواهد بود/ فرم جشنواره فیلم فجر را پُر کرده‌ایم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۰
کاوه دهقان‌پور در گفتگو با صبا:

«لختگی» یک اثر شریف و آبرومندانه خواهد بود/ فرم جشنواره فیلم فجر را پُر کرده‌ایم

کارگردان فیلم سینمایی «لختگی» از دلایل تاخیر در کارگردانی این اثر سخن گفت.

کاوه دهقان‌پور کارگردان فیلم سینمایی «لختگی» که اکنون مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگران خود را می‌گذراند در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا مطرح کرد: سال گذشته برای انتخاب بازیگر و عوامل فیلم سینمایی «لختگی» اقدام کردم و قرار بود آن را جلوی دوربین ببرم ولی بعد از مدت زمان کوتاهی تصمیمم برای ساخت فیلم عوض شد و آن را کنسل کردم.

وی افزود: کنسل کردن پروژه در سال قبل بیشتر به دلیل تغییر نگاه من در روند تولید اثر بود چراکه می‌خواستم یک کار حرفه‌ای با بازیگران و عوامل حرفه‌ای و ارزشمند جلوی دوربین ببرم نه اینکه صرفا یک فیلم ساخته باشم.

کارگردان فیلم «پازل» اظهار کرد: تصمیم گرفتم بعد از سال‌ها تلاش و ساخت فیلم، یک اثر آبرومندانه‌تر و بهترست بگویم شریف را با حضور بازیگران تئاتر و سینما کارگردانی کنم و بعد از آن وقفه دوباره تصمیم گرفتم کار را شروع کنم.

کارگردان فیلم «سقف مات» درباره موضوع فیلم سینمایی «لختگی» توضیح داد: این اثر یک ملودرام اجتماعی نوشته حسن وارسته است که به مسایل و معضلات جامعه می‌پردازد و مهدی ودادی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

وی ادامه داد: برای پیش تولید این فیلم ۵ الی ۶ ماه زمان در نظر گرفته شده است و به زودی در گیلان فیلمبرداری‌اش آغاز می‌شود.

کارگردان فیلم «تیرگی» درباره مراحل تولید سینمایی جدیدش گفت: پیش بینی فیلمبرداری «لختگی» ۳۵ الی ۴۰ جلسه است که البته همزمان با فیلمبرداری مرحله  تدوین آن نیز شروع خواهد شد تا برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.

کاوه دهقان‌پور در پایان بیان کرد: ثبت نام فیلم برای شرکت در چهلمین جشنواره فیلم فجر با موفقیت انجام شده است و امیدواریم کار را تا مهلت تعیین شده برای حضور در این رویداد هنری آماده کنیم.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است