راهنمای خرید پرچم تبلیغاتی مدل بادبانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۸

راهنمای خرید پرچم تبلیغاتی مدل بادبانی

پرچم تبلیغاتی مدل بادبانی می تواند یک انتخاب هوشمندانه در تبلیغات برای جذب مخاطب و تأثیر پذیری بیشتر باشد.

به گزارش واحد بازرگانی صبا، دیگر همه ما کاملا به این موضوع واقف هستیم که در عرصه تبلیغات، پرچم ها با چه رویکردی هایی همراه هستند و در صورت مثمر ثمر بودن به چه سلاح های قدرتمند تبلیغاتی می توانند تبدیل گردند. پرچم تبلیغاتی مدل بادبانی می تواند یک انتخاب هوشمندانه در تبلیغات برای جذب مخاطب و تأثیر پذیری بیشتر باشد.

ابعاد پرچم و مدل برش خورده پرچم چیزی است که در نگاه اول توجه مخاطبین را به خود جذب می نماید. یکی از پرچم هایی که از نمای بسیار زیبایی برخوردار بوده و در این فاکتور مهم بسیار موفق عمل کرده است، پرچم های بادبانی هستند که امروز در خرید بهترین و مناسب ترین این پرچم ها راهنمایی خواهیم نمود.

در خرید پرچم های بادبانی کیفیت اصل مهم است!

اولین و مهم ترین نکته ای که در خرید پرچم تبلیغاتی مدل بادبانی باید هوشمندانه عمل کرد، توجه نمودن به کیفیت پرچم است. در نظر داشته باشید، این نوع از پرچم ها با توجه به اینکه در عرصه تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند، همواره در محیط های بیرونی و فضای باز به کار گرفته می شوند. با این حساب نوع پارچه و کیفیت چاپ نباید به گونه ای باشد که تحت تاثیر عوامل محیطی همچون اشعه خورشیدی، باد و … قرار بگیرند و از قابلیت شستشو نیز برخوردار باشد.

الیاف به کاربرده شده و نوع پارچه استفاده شده در پرچم های بادبانی، به گونه ای است که با وجود حفره های کوچکی که بر روی پارچه تعبیه گشته است، باد را به راحتی از خود عبور می دهند و در مقابل شرایط جوی نامناسب مقاوم هستند. پارچه های مرغوبی که ما به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم. این پارچه ها در انواع متعددی همچون ساتن مات، ساتن براق، جیر، ژرسه و پلی استر هستند که هر کدام ویژگی های به خصوصی دارند. چاپ های سیلک، دیجیتال نیز بهترین کیفیت را برای طراحی محصول نهایی به ارمغان می آورند.

ابعاد و اندازه استاندارد پرچم تبلیغاتی مدل بادبانی

دومین نکته ای که در خرید پرچم تبلیغاتی مدل بادبانی اهمیت پیدا می کند، در رابطه با ابعاد و اندازه استاندارد این پرچم ها است. سایز استانداردی که معمولا برای این پرچم ها در نظر گرفته می گردد، ۲۷۰ × ۷۰ سانتی متر است که این ابعاد بسته به سلیقه مشتری تا ارتفاع ۲ متر و ارتفاع ۶ متر نیز قابل تغییر هستند. توجه داشته باشید ابعاد این پرچم ها باید به گونه ای باشد که تبلیغات شما را بتواند کامل در معرض دید قرار دهد و توجه همگان را به خود جلب نماید. خوانا بودن پیام و محتوای درج شده در پرچم های بادبانی اهمیت زیادی دارد.

تبلیغاتی امن و مطمئن با پایه مرغوب و محکم پرچم بادبانی

آیا می دانستید، پرچم خریداری شده شما اگر ایستادگی و مقاومت خوبی در برابر شرایط جوی نامناسب نداشته باشد، ممکن است بر زمین خورد و مقاومت خود را از دست بدهد. از دیگر متریال ها و فاکتورهای اساسی خرید این مدل از پرچم ها جهت تبلیغات، توجه به نوع پایه پرچم است. کیفیت مواردی که در تهیه پایه پرچم تبلیغاتی مدل بادبانی مورد استفاده قرار می گیرد، اهمیت والایی دارد. در کل ما دو نوع پایه به نام های پایه پرچم ساحلی صفحه تخت و پایه پرچم ساحلی دارای منبع آب را می توانیم برای پرچم های بادبانی در نظر بگیریم.

در هنگام خرید این نکته را همیشه مد نظر خود نگه دارید که هر چه پایه پرچم ساحلی صفحه تخت سنگین تر باشد، بهتر عمل کرده و کیفیت بالاتری نیز ارائه خواهد داد. پایه های سنگین در مقابل عوامل محیطی استقامت کافی و قابل توجهی دارند. متاسفانه برخی از افراد سودجو محصولات بی کیفیت با قیمت های پایینی به مشتریان ارائه می دهند، بنابراین با آگاهی کامل به خرید پرچم های بادبانی بپردازید.

قیمت پرچم های بادبانی چگونه است؟

معمولاً در هنگام خرید آنچه که بیشتر نظر افراد را به خود جلب می نماید، قیمت پرچم های بادبانی است. متأسفانه باید عنوان کنیم که برخی از افراد در خرید پرچم تبلیغاتی مدل بادبانی به سراغ محصولاتی ارزان قیمت می روند و این در حالی است که هیچ استاندارد و کیفیت خاصی در آن ها رعایت نشده است. نکته اول اینکه خرید خود را از مراکز معتبر و مجاز به عمل آورید و توصیه دوم ما نیز این است که فریب قیمت های ارزان را نخورید اگر می خواهید محصولی باکیفیت طلب کنید.

در حوزه قیمت چندین فاکتور اساسی وجود دارد که بر روی هزینه ها تاثیر مستقیمی می گذارند. اولین مورد نوع پارچه انتخابی است که اهمیت بسیار زیادی دارد؛ نوع چاپ پرچم اعم از دیجیتال و سیلک، اندازه و ابعاد سفارشی شما، کیفیت پایه به کار رفته شده، ریشه دار و بی ریشه بودن پرچم و دیگر عوامل تاثیرگذار هستند که موجب بالا و پایین شدن قیمت ها می گردند. اگر به دنبال یک پرچم باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب هستید، اریکه پرچم ایرانیان توصیه ما به شما عزیزان است.

نکات کلی در خرید پرچم تبلیغاتی مدل بادبانی

  • اگر کیفیت برای شما مد نظر است، پیشنهاد ما استفاده از پارچه های ساتن می باشد.
  • پرچم های بادبانی با توجه به اینکه در محیط بیرون بیشتر قرار می گیرند، باید از قابلیت شستشو برخوردار باشند.
  • پرچم های ساحلی مدل بادبانی بیشتر از سایر مدل های دیگر در تبلیغات کاربرد دارند.
  • حتما به ترکیب رنگ های به کاربرده شده و طراحی های دوخت و چاپ شده در پرچم ها توجه کنید.
  • بهتر است که ارتفاع میله پرچم ۳۴۰ سانتی متر و طول پایه ضربدری آن ۳۸ سانتی متر باشد.
  • قبل از خرید و ثبت سفارش پرچم تبلیغاتی مدل بادبانی به محل نصب و مکان آن توجه کنید.

کلام آخر

یکی از ارزان ترین روش های تبلیغاتی که در این مطلب نکات ارزنده ای در رابطه با خرید آن برای شما دوستان شرح دادیم، پرچم تبلیغاتی مدل بادبانی می باشد. امروزه از این پرچم ها در مکان های گوناگونی از جمله نمایشگاه ها، جشنواره ها، تبلیغ برند یا محصول و عرصه های دیگر استفاده می نمایند که تاکنون نیز تاثیرات مفیدی در پی داشته است. فراموش نکنید قبل از خرید پرچم های ساحلی مدل بادبانی حتما اطلاعاتی در رابطه با نوع پارچه، ابعاد و کیفیت محصول به دست آورید تا خریدی مطمئن و کاربردی داشته باشید.

منبع:

چاپ مهام

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است