بررسی ارائه خدمات به مهاجران در کتابخانه‌های عمومی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷

بررسی ارائه خدمات به مهاجران در کتابخانه‌های عمومی

دهمین جلسه از سلسله وبینارهای «روایت‏‌هایی از ایده‌ها و الگوهای مدیریت کتابخانه‌های عمومی» به بررسی موضوع «چگونگی ارائه خدمات به مهاجران» می پردازد.

به گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، دهمین جلسه از سلسله وبینارهای «روایت‏‌هایی از ایده‌ها و الگوهای مدیریت کتابخانه‌های عمومی» به بررسی موضوع «چگونگی ارائه خدمات به مهاجران» با حضور کیت بیکر کتابدار بخش بزرگسالان کتابخانه عمومی پیسکتاوای آمریکا می پردازد.

کتابدار بخش بزرگسالان کتابخانه عمومی پیسکتاوای آمریکا در این وبینار به شرح خدمات این کتابخانه برای مهاجران می‌پردازد و درباره ویژگی‌های خدمات به مهاجران صحبت می‌کند. در ادامه این برنامه ابوالفضل اسدنیا کتابدار کتابخانه جابربن حیان رفسنجان از تجربیات خود در برخورد با مهاجران و خدمات قابل ارائه به آن ها در کتابخانه‌ها خواهد گفت.

علاقه‌مندان به حضور در این وبینار می‌توانند روز ۸ آذر ماه ساعت ۱۸ از طریق صفحه اسکای روم دفتر پژوهش و آموزش نهاد به آدرس https://www.skyroom.online/ch/researchpl/webinar اقدام کنند. همچنین این برنامه به صورت زنده از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد www.iranpl.ir، صفحه اینستاگرام نهاد @iranlibraries و صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl پخش خواهد شد.

در سلسله وبینارهای «روایت‏‌هایی از ایده‌ها و الگوهای مدیریت کتابخانه‌های عمومی» تاکنون موضوعاتی مانند «توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی برای گروه‌های حاشیه‌ای»، «طراحی خدمات برای کتابخانه‌ها»، «جامعه اطلاعاتی و خدمات دیجیتال در کتابخانه‌های عمومی» و «چرا کتابخانه‌ها متفاوتند» با حضور اساتید، پژوهشگران، کتابداران و مدیران کتابخانه‌های عمومی از کشورهایی همچون ایرلند، یونان، امریکا، کانادا مورد بررسی قرار گرفته‌است. این وبینارها به همت دفتر پژوهش نهاد و همکاری انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی و دبیری «منصور کوهی رستمی» رییس هیات مدیره انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است