پردیس ایران مال میزبان جشنواره پرواز شد/ رونمایی از پوستر جشنواره در تاریخ ۱۲ آذر | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۰

پردیس ایران مال میزبان جشنواره پرواز شد/ رونمایی از پوستر جشنواره در تاریخ ۱۲ آذر

دبیر پنجمین دوره جشنواره فیلم پرواز توضیحاتی را درباره برگزاری این فستیوال ارائه کرد.
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز، محمدرضا شرف‌الدین دبیر پنجمین دوره جشنواره فیلم پرواز درباره زمان و محل برگزاری این جشنواره اظهار کرد: با پردیس سینمایی ایران مال توافقات لازم انجام شده و دوره پنجم جشنواره فیلم پرواز قرار است در این مجموعه برگزار شود. با اتمام مهلت ثبت نام آثار، حدود ۱۷۰۰ فیلم و فیلمنامه از سوی بیش از ۱۰۰ کشور در سرتاسر دنیا به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که نسبت به دوره‌های گذشته یک رکورد محسوب می‌شود. با توجه به این استقبال خوب و برای اینکه بتوانیم با یک داوری مناسب تمامی آثار شایسته را انتخاب و به نمایش درآوریم زمان برگزاری جشنواره را به ۲۱ تا ۲۳ دی ماه موکول کردیم.
وی افزود: البته در ابتدا صحبت‌هایی مبنی بر برگزاری جشنواره به صورت مجازی مطرح شده بود، اما با توجه به روند صعودی واکسیناسیون در کشور و کاهش چشم‌گیر ابتلای مردم به کرونا تصمیم بر این شد که جشنواره با حضور مردم و فیلمسازان برگزار شود و تمامی آثار منتخب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای علاقه‌مندان به نمایش درآید. خوشبختانه فیلم‌ها و فیلمنامه‌های ارسال شده از کیفیت خوب و استانداردی برخوردار هستند و فکر می‌کنم هیات داوران برای انتخاب آثار برگزیده کار سختی پیش رو داشته باشند.
این سینماگر در ادامه با اشاره به زمان رونمایی از پوستر جشنواره خاطرنشان کرد: دوره‌های گذشته جشنواره پرواز در روز جهانی معلولان (۱۲ آذر ماه) برگزار می‌شد که در این دوره با توجه به استقبال بالای علاقه‌مندان زمان آن مقداری به تعویق افتاده است، با این حال برای روز جهانی معلولان نیز برنامه‌ای تدارک دیده‌ایم و قرار است طی مراسمی در این روز با حضور اهالی سینما و اصحاب رسانه از پوستر جشنواره و کتاب‌هایی که توسط اعضای هیات علمی به نگارش درآمده، رونمایی شود.
شرف‌الدین در پایان درباره تجلیل از چهره‌های مطرح سینمایی در پنجمین دوره جشنواره فیلم پرواز گفت: قرار است در این دوره از جشنواره از دو چهره مطرح سینما که آثار ارزشمند و ماندگاری در زمینه افراد دارای معلولیت ساخته‌اند تجلیل به عمل آید. اطلاعات تکمیلی در این زمینه و همچنین اعلام نامزدهای نهایی به زودی رسانه‌ای خواهد شد.
پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز از ۲۱ تا ۲۳ دی ماه در پردیس سینمایی ایران مال برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است