شورای صنفی تحت‌تاثیر اظهارات قرار نمی‌گیرد/ فیلمی توقیف نشده است/ اکران «گربه سیاه» از ۲۴ آذر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۳
سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با صبا:

شورای صنفی تحت‌تاثیر اظهارات قرار نمی‌گیرد/ فیلمی توقیف نشده است/ اکران «گربه سیاه» از ۲۴ آذر

سخنگوی شورای صنفی نمایش ضمن اعلام اکران فیلم «گربه سیاه» از ۲۴ آذر، تاکید کرد مصوبات شورای صنفی نمایش تحت تاثیر اظهارات قرار نمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، سه‌شنبه ۹ آذرماه در مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «گربه سیاه»، بهرام رادان تهیه‌کننده این فیلم اعلام کرد این فیلم در تاریخ مقرر نمایش داده نخواهد شد. اظهارات او با گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر توقیف فیلم مواجه شد، اما محمدرضا فرجی مدیرکل نظارت بر عرضه معاونت نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی توقیف این فیلم را تکذیب کرد.

مرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با صبا بیان کرد: فیلم «گربه سیاه» به کارگردانی کریم امینی و تهیه‌کنندگی بهرام رادان از چهارشنبه ۲۴ آذرماه در سینماها اکران خواهد شد.

او درباره فیلم‌هایی که در موعد مقررشده توسط شورای صنفی نمایش به اکران نرسیدند، بیان کرد: این فیلم‌ها یا از اکران انصراف داده‌اند یا اکران آن‌ها به تعویق افتاده است.

شایسته در پاسخ به پرسشی مبنی بر برخورد با فیلم‌های انصراف‌داده اظهار کرد: چون شرایط سینمای ایران هنوز به حالت عادی پیش از کرونا بازنگشته، تصمیم بر این است که بر همان اساس عمل شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره بحث‌های اخیر و احتمال اکران نشدن فیلم‌ها به علت اظهارنظر بیژن نوباه نماینده مجلس، بیان کرد: مصوبات و تصمیمات شورای صنفی نمایش تحت تاثیر اظهارات قرار نمی‌گیرد.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است